Veepumba versioon | jaoks polikliinik-rihmülekandega |
---|---|
Veepumba tiiviku materjal | Malm |
Täiendav tooteinfo | koos tihenditega |
FORD | 1052036 |
---|---|
FORD | 1053879 |
FORD | 1058743 |
FORD | 1094596 |
FORD | 1138318 |
FORD | 1227902 |
FORD | 1317038 |
FORD | 1517732 |
FORD | 988X 8591 F1B |
FORD | 988X 8591 F1D |
FORD | 988X 8591 FA |
FORD | 988X 8591 FC |
FORD | 978M 8503 NE |
VALEO | 506604 |
---|---|
RUVILLE | 65208 |
SALERI | PA950 |
FEBI BILSTEIN | 19610 |
AIRTEX | 4115 |
HEPU | P236 |
GK | 980731 |
FAI | WP6249 |
NIPPARTS | J1513049 |
DELPHI | WP2288 |
METELLI | 24-0741 |
SASIC | 9000834 |
DOLZ | F141 |
BUGATTI | PA6013 |
GATES | WP0148 |
CONTITECH | WP6084 |
SALERI | PA950S |
Schaeffler INA | 538 0255 10 |
AQUAPLUS | 85-4980 |
HUTCHINSON | WP175 |
TRISCAN | 8600 16009 |
OPTIMAL | AQ-1192 |
MAPCO | 21604 |
AUTOMEGA | 1600267 |
FAST | FT57165 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1513068 |
FLENNOR | FWP70441 |
EUROREPAR | 1623110280 |
MAXGEAR | 47-0066 |
STELLOX | 4510-0043-SX |
GMB | GWF-100A |
HELLA | 8MP 376 800-561 |
QUINTON HAZELL | QCP3408 |
GRAF | PA741 |
BORG & BECK | BWP1789 |
AISIN | WPZ-925 |
FIRST LINE | FWP1789 |
GNS | YH-F132 |
PROCODIS FRANCE | PE5049 |
AKRON-MALÒ | 130445 |
EGT | 701117EGT |
CONTINENTAL CTAM | WP6084 |
MAHLE | CP 59 000P |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname