Veepumba tiiviku materjal | Raudplekk |
---|---|
Hammaste arv | 104 |
Rihmad | koos ümmardatud hambum.profiiliga |
Vöö laius [mm] | 17 |
Täiendav tooteinfo | koos tihenditega |
CITROEN | 0816.86 |
---|---|
PEUGEOT | 0816.86 |
CITROEN | 0816.F2 |
PEUGEOT | 0816.F2 |
CITROEN | 0829.90 |
PEUGEOT | 0829.90 |
CITROEN | 1201.G0 |
PEUGEOT | 1201.G0 |
CITROEN | 16 094 170 80 |
PEUGEOT | 16 094 170 80 |
CITROEN | 16 095 251 80 |
CITROEN | 16 107 932 80 |
PEUGEOT | 16 107 932 80 |
FIAT | 9400829909 |
FIAT | 9467581780 |
FIAT | 9631169188 |
CITROEN | 9642929880 |
PEUGEOT | 9642929880 |
FIAT | 1609417080 |
PEUGEOT | 1609.525180 |
FIAT | 71776090 |
AUTOMEGA | 1600017 |
---|---|
GK | 986846 |
HEPU | PK08461 |
CONTITECH | CT1067WP1 |
FEBI BILSTEIN | 32725 |
SNR | KDP459.030 |
SNR | KDP459.350 |
OPTIBELT | KT 1368 W2 |
LUCAS | LKP036 |
HEPU | K62008 |
DOLZ | KD057 |
VALEO | 614508 |
JP GROUP | 4114103219 |
JP GROUP | 4114102519 |
GATES | KP15575XS |
QUINTON HAZELL | QBPK5780 |
BOSCH | 1 987 948 725 |
DAYCO | KTBWP3361 |
Schaeffler INA | 530 0335 30 |
AIRTEX | WPK-167902 |
GRAF | KP837-1 |
HUTCHINSON | KH 171WP48 |
GK | K986846B |
SALERI | K1PA1234 |
METELLI | 30-0837-1 |
OPTIMAL | SK-1354AQ1 |
CONTINENTAL CTAM | CT1067WP1 |
BOSCH | BO1987946934 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname