Hammaste arv | 91 |
---|---|
Rihmad | koos ümmardatud hambum.profiiliga |
Vöö laius [mm] | 20 |
Rihmamaterjal | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Värv | Must |
FORD | 1079173 |
---|---|
FORD | 1079390 |
FORD | 1113174 |
FORD | 1113180 |
FORD | 1124040 |
FORD | 1201255 |
FORD | 1215977 |
FORD | 1215978 |
FORD | 1479084 |
FORD | 2T1Q 6K254 AA |
FORD | 2T1Q 6K254 AB |
FORD | 2T1Q 6K288 AA |
FORD | 2T1Q 6M260 AA |
FORD | XS4Q 6B217 AD |
FORD | XS4Q 6K288 AB |
FORD | YS4Q 6M260 AA |
CALIBER | 0367KF |
---|---|
SPIDAN | 447676 |
AUTOTEAM | KAT1440 |
KM International | KFI367 |
CONTITECH | CT983K2 |
QUINTON HAZELL | QBK562 |
CONTITECH | CT983K1 |
HUTCHINSON | KH 124 |
QUINTON HAZELL | QBK619 |
FEBI BILSTEIN | 26117 |
RUVILLE | 5523170 |
GATES | K015541XS |
DAYCO | KTB251 |
DAYCO | KTB470 |
RUVILLE | 5523970 |
BOSCH | 1 987 948 068 |
BOSCH | 1 987 948 909 |
Schaeffler INA | 530 0142 10 |
BOSCH | 1 987 948 020 |
SWAG | 50 92 6116 |
SNR | KD452.22 |
Schaeffler INA | 530 0141 10 |
SNR | KD452.15 |
OPTIBELT | KT 1319 |
OPTIBELT | KT 1317 W1 |
JP GROUP | 1512102419 |
OPTIMAL | SK-1341 |
JP GROUP | 1512104910 |
CONTINENTAL CTAM | CT983K2 |
CONTINENTAL CTAM | CT983K1 |
DOLZ | SKD123 |
SPIDAN | 447677 |
MABY PARTS | OBK010048 |
GRAF | TP191 |
METELLI | 29-0191 |
SALERI | TK1054 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname