Hammastehulk 1 | 195 |
---|---|
Hammastehulk 2 | 85 |
Laius 1 (mm) | 28.7 |
Laius 2 (mm) | 20 |
Rihmad | koos ümmardatud hambum.profiiliga |
Rihmamaterjal | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Värv | Must |
CITROEN | 0816.H0 |
---|---|
PEUGEOT | 0816.H0 |
CITROEN | 0816.K2 |
PEUGEOT | 0816.K2 |
CITROEN | 0829.F9 |
PEUGEOT | 0829.F9 |
CITROEN | 0829-G0 |
PEUGEOT | 0830.55 |
CITROEN | 0830.55 |
LAND ROVER | 1311306 |
CITROEN | 1926.67 |
PEUGEOT | 1926.67 |
CITROEN | 1926.71 |
PEUGEOT | 1926.71 |
LAND ROVER | 4S7Q 6K254 CB |
LAND ROVER | 4S7Q 6K288 CA |
JAGUAR | 4S7Q 6K288 DA |
LAND ROVER | 4S7Q 6K288 DA |
CITROEN | 98 141 215 80 |
PEUGEOT | 98 141 215 80 |
JAGUAR | 9X2Q 6K254 BB |
LAND ROVER | 9X2Q 6K254 BB |
JAGUAR | 9X2Q 6K254 DA |
JAGUAR | 9X2Q 6K288 BA |
LAND ROVER | 9X2Q 6K288 BA |
FORD | FW9Q 6K254 AA |
JAGUAR | JD61536 |
LAND ROVER | 9X2Q6K254DA |
PEUGEOT | 0829 G0 |
CONTITECH | CT1117K1 |
---|---|
GATES | K025624XS |
GATES | K015624XS |
Schaeffler INA | 530 0476 10 |
BOSCH | 1 987 948 949 |
DAYCO | KTB399 |
RUVILLE | 5597871 |
BOSCH | 1 987 948 950 |
DAYCO | KTB689 |
DAYCO | KTB996 |
Schaeffler INA | 530 0475 10 |
HUTCHINSON | KH 282 |
HUTCHINSON | KH 458 |
Schaeffler INA | 530 0469 10 |
OPTIMAL | SK-1675 |
FEBI BILSTEIN | 104795 |
CONTINENTAL CTAM | CT1117K2PRO |
CONTINENTAL CTAM | CT1117K1 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname