Soovitatava eritööriista tootenumber | VKN 1009 |
---|---|
Hammaste arv | 136 |
Rihmad | koos ümmardatud hambum.profiiliga |
Vöö laius [mm] | 25.4 |
Värv | Must |
PEUGEOT | 0816.22 |
---|---|
TALBOT | 0816.22 |
CITROEN | 0816.58 |
PEUGEOT | 0816.58 |
CITROEN | 0829.11 |
PEUGEOT | 0829.11 |
TALBOT | 0829.11 |
CITROEN | 0830.02 |
PEUGEOT | 0830.02 |
TALBOT | 0830.02 |
PEUGEOT | 0831.09 |
CITROEN | 0831.20 |
CITROEN | 0831.Q8 |
PEUGEOT | 0831.Q8 |
SUZUKI | 12761-86CA0 |
LADA | 212151006040 |
CITROEN | 93501404 |
CITROEN | 93501405 |
FIAT | 9400816589 |
CITROEN | 96142525 |
LADA | 96142597 |
LADA | -984905 |
LADA | -984923 |
ROVER | LHN 10013 |
ROVER | LHN 10015 |
ROVER | LHP 10009 |
ROVER | LHP 10010 |
FIAT | 71739919 |
SPIDAN | 447696 |
---|---|
CONTITECH | CT1061K1 |
CONTITECH | CT523K1 |
DAYCO | KTB105 |
QUINTON HAZELL | QBK107 |
FEBI BILSTEIN | 11221 |
RUVILLE | 5660970 |
GATES | K015049XS |
Schaeffler INA | 530 0011 10 |
HUTCHINSON | KH 06 |
QUINTON HAZELL | QBK107P |
BOSCH | 1 987 948 635 |
CONTITECH | CT1031K1 |
DELPHI | KDB105 |
BOSCH | 1 987 948 247 |
SNR | KD459.00 |
DOLZ | KD011 |
TIMKEN | BTK 0212 |
BORG & BECK | BTK1016 |
OPTIMAL | SK-1007 |
DOLZ | SKD011 |
SKF | VKMA 03900 |
SPIDAN | 447687 |
CONTINENTAL CTAM | CT523K1 |
CONTINENTAL CTAM | CT1061K1 |
CONTINENTAL CTAM | CT1031K1 |
SALERI | 4133100 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname