Laius 1 (mm) | 19 |
---|---|
Laius 2 (mm) | 15.5 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos võllitihendiga |
Välisläbimõõt 1 [mm] | 68 |
Välisläbimõõt 2 [mm] | 45.2 |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 40 |
Siseläbimõõt 2 (mm) | 22 |
MERCEDES-BENZ | 002 980 64 02 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 002 980 65 02 |
MERCEDES-BENZ | 010 981 74 05 |
MERCEDES-BENZ | 140 981 03 05 |
MERCEDES-BENZ | 212 330 00 25 |
MERCEDES-BENZ | 218 330 01 25 |
MERCEDES-BENZ | 230 330 03 25 |
MERCEDES-BENZ | A 002 980 65 02 |
MERCEDES-BENZ | A 000 980 93 02 |
MERCEDES-BENZ (BBDC) | 230 330 03 25 |
MERCEDES-BENZ | 000 980 93 02 |
VW | 251 405 645 B |
BMW | 31 21 1 106 032 |
ROVER | C45710 |
ROVER | GHB 209 |
AUTOMEGA | 1101946 |
---|---|
EUROBRAKE | 5401753325 |
HK | 67/80 |
FEBI BILSTEIN | 24534 |
FEBI BILSTEIN | 26005 |
FEBI BILSTEIN | 38651 |
SPIDAN | 27645 |
RUVILLE | 5138 |
QUINTON HAZELL | QWB1436 |
A.B.S. | 201112 |
GSP | GK6537 |
FEBI BILSTEIN | 38649 |
DELPHI | BK1524 |
SNR | R151.56 |
sbs | 1401753324 |
Schaeffler FAG | 713 6673 50 |
Schaeffler FAG | 713 6678 00 |
Schaeffler FAG | 713 6680 70 |
sbs | 753324 |
OPTIMAL | 401501 |
TRISCAN | 8530 23121 |
METZGER | WM 2032 |
SNR | R151.38 |
CX | CX412 |
CX | CX089 |
CX | CX692 |
Dr!ve+ | DP2010.10.0059 |
CX | CX583 |
CX | CX108 |
EGT | 554094EGTk |
DAYCO | KWD1098 |
NF Parts | VKBA6537NF |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname