Versioon | JC |
---|---|
pakendi pikkus [cm] | 27.5 |
pakendi laius [cm] | 27.5 |
pakendi kõrgus [cm] | 10.5 |
Kontrolltähistus | R90 Homologated |
Kõrgus (mm) | 40 |
Kaal (kg) | 10.8 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 22 |
Minimaalne paksus [mm] | 20.2 |
Välisläbimõõt [mm] | 257 |
Aukude arv | 4 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 59 |
Väändejõud [Nm] | 98 |
Ava Ø (mm) | 98 |
Pealispind | kaetud |
Pakendi tüüp | Karp |
Hulgaühik | Komplekt |
Täiendav tooteinfo 2 | poltide/kruvidega |
ALFA ROMEO | 40831041 |
---|---|
CITROEN | 424973 |
PEUGEOT | 424973 |
CITROEN | 4249 73 |
PEUGEOT (DF-PSA) | 424973 |
CITROEN/PEUGEOT | 424973 |
CITROEN | 424974 |
CITROEN | 4249 74 |
PEUGEOT | 424974 |
PEUGEOT (DF-PSA) | 424974 |
CITROEN/PEUGEOT | 424974 |
CITROEN | 4249E5 |
PEUGEOT | 4249E5 |
CITROEN | 4249L2 |
PEUGEOT | 4249L2 |
FIAT | 46401356 |
ALFA ROMEO | 46401356 |
LANCIA | 46401356 |
FIAT | 46542383 |
LANCIA | 46542383 |
FIAT | 46831041 |
ALFA ROMEO | 46831041 |
CHRYSLER | 51896287 |
FIAT | 52015293 |
ALFA ROMEO | 52015293 |
ALFA ROMEO | 60812137 |
FIAT | 60812137 |
FIAT | 71739640 |
ALFA ROMEO | 71739640 |
CITROEN | 16 188 797 80 |
CITROEN | 16 063 219 80 |
PEUGEOT | 16 06 321 980 |
PEUGEOT | 16 18 879 780 |
LANCIA | 51896287 |
LANCIA | 51896288 |
FIAT | 52063172 |
FIAT | 51896287 |
FIAT | 51896288 |
ATE | 422197 |
---|---|
TEXTAR | 92069605 |
JURID | 562178JC |
BENDIX | 562178BC |
MINTEX | MDC1084C |
ZIMMERMANN | 230236500 |
METZGER | 6110216 |
NK | 312336 |
APEC braking | SDK6147 |
DON | PCD10412 |
GIRLING | 6027341 |
BLUE PRINT | ADA104369 |
STOP | 562178S |
JURATEK | FIA106 |
GRAF | DF29407 |
ZIMMERMANN | 230.2365.00 |
METELLI | 23-0407 |
ATE | 24.0322-0197.1 |
BOSCH | 0 986 479 B43 |
BOSCH | 986478639 |
BREMBO | 09.9630.10 |
FERODO | DDF762-1 |
FTE | BS4674B |
METELLI | 230407 |
LPR | L2121V |
TRUSTING | DF679 |
ZIMMERMANN | 230.2365.52 |
ATE | 24.0122-197.1 |
BOSCH | BD2044 |
BOSCH | BD557 |
CHAMPION | 562178CH |
MAGNETI MARELLI | 122102.4 |
MAGNETI MARELLI | 1221024 |
QUINTON HAZELL | BDC4674P |
QH Benelux | 58221 |
NECTO | WN786 |
Brake ENGINEERING | 955526 |
HELLA PAGID | 8DD 355 124-921 |
fri.tech. | BD0679 |
WOKING | D6443.10 |
WAGNER | WGR0762-1 |
METELLI | 23-0407C |
MEYLE | 215 521 0002 |
BENDIX | 521919 |
BENDIX | 521575 |
BENDIX | 522022 |
OPTIMAL | BS-4430C |
BREMTEC | EDR10840 |
MEYLE | 215 521 0002/PD |
APEC braking | DSK822 |
National | NBD453 |
CIFAM | 800-407C |
ST-TEMPLIN | 03.110.15640 |
ST-TEMPLIN | 03.110.15645 |
BLUE PRINT | ADL144306 |
BLUE PRINT | ADP154303 |
KAGER | 37-0426 |
MINTEX | MDC1084 |
FEBI BILSTEIN | 22927 |
NK | 202336 |
QUINTON HAZELL | BDC4674 |
BREMBO | 09.5843.10 |
FERODO | DDF762C-1 |
FTE | BS4674 |
REMSA | 6443.10 |
ROADHOUSE | 6443.10 |
MGA | D1207 |
HELLA PAGID | 8DD 355 103-971 |
GALFER | B1.G222-0197.1 |
ATE | 24.0122-0197.1 |
BOSCH | 0 986 478 639 |
BREMBO | 09.5843.11 |
ZIMMERMANN | 230.2365.20 |
Brake ENGINEERING | DI955526 |
sbs | 1815202336 |
BRECO | BS 8164 |
VALEO | 186590 |
TEXTAR | 92069600 |
TEXTAR | 92069603 |
JURID | 562178J |
BENDIX | 562178B |
TRW | DF2734 |
FERODO | DDF762C |
FERODO | DDF762 |
DELPHI | BG3574 |
FEBI BILSTEIN | 108640 |
JURID | 562178JC1 |
APEC braking | DK6147 |
APEC braking | DSK822 |
APEC braking | SDK6147 |
BENDIX Braking | BDS1016 |
INTERBRAKE | SDK6147 |
JAPANPARTS | DI-0223C |
APEC | DSK822 |
APEC | SDK6147 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname