Laius (mm) | 34 |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 8 |
Välisläbimõõt [mm] | 28.5 |
Pealispind | sile |
Materjal | Metall |
Seeria | PowerGrip™ |
AUDI | 03L 109 244 C |
---|---|
VW | 03L 109 244 C |
VW | 03L109244C |
SEAT | 03L109244C |
SKODA | 03L109244C |
AUDI | 03L109244C |
AUDI | 045109244A |
SEAT | 045109244A |
SKODA | 045109244A |
VW | 045109244A |
FORD | 1100585 |
FORD | XM216K297AA |
EGT | 291546EGT |
---|---|
JC AUTO | E5W004JC |
DAYCO | ATB2218 |
RUVILLE | 55465 |
QUINTON HAZELL | QTT941 |
FEBI BILSTEIN | 17712 |
ROULUNDS RUBBER | IP2103 |
Schaeffler INA | F-229546 |
Schaeffler INA | F-234845 |
Schaeffler INA | F-234845.01 |
Schaeffler INA | F-566298 |
CONTITECH | V55465 |
SPIDAN | 66465 |
DAYCO | ATB2218-S |
VEYANCE | GYMP0360 |
OPTIBELT | 160UT |
SWAG | 30 03 0094 |
ROULUNDS RUBBER | CR3155 |
ROULUNDS RUBBER | T55465 |
BREDA LORETT | CR 3155 |
GK | 651051 |
TIMKEN | TKR 9211 |
FLENNOR | FU10031 |
BOSCH | 1 987 949 290 |
SKF | VKM 21142 |
HUTCHINSON | HEG 132 |
SNR | GE357.26 |
Schaeffler INA | 532 0197 10 |
IPD | 15-0046 |
OPTIMAL | 0-N1268 |
HEPU | 15-0046 |
HUTCHINSON | HEG 413 |
DOLZ | 06KD045 |
AIRTEX | ID-0026 |
VAICO | V10-0479 |
HELLA | 9XU 376 819-721 |
BEHR HELLA SERVICE | 9XU 376 819-721 |
DAYCO | KI542 |
MEYLE | 151 902 6001 |
CONTINENTAL CTAM | V55465 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname