Soovitatava eritööriista tootenumber | STT-1 |
---|---|
Seeria | PowerGrip™ |
Tehnilisi andmeid jälgida | VAG TFSi |
OPEL | 1606389 |
---|---|
VAUXHALL | 1606389 |
OPEL | 1606390 |
VAUXHALL | 1606390 |
OPEL | 93188137 |
VAUXHALL | 93188137 |
OPEL | 93188138 |
VAUXHALL | 93188138 |
SPIDAN | 447683 |
---|---|
SPIDAN | 447684 |
DAYCO | KTB414 |
QUINTON HAZELL | QBK653 |
FEBI BILSTEIN | 23415 |
FEBI BILSTEIN | 28451 |
CONTITECH | CT1014K2 |
RUVILLE | 5534470 |
RUVILLE | 5538371 |
ROULUNDS RUBBER | RR1117K2 |
Schaeffler INA | 530 0494 10 |
VEYANCE | K3G1549H |
RUVILLE | 5534450 |
RUVILLE | 5538350 |
RUVILLE | 5538351 |
DAYCO | KTN 414 |
UNIPART | GKT1563XS |
Schaeffler INA | 530 0492 09 |
Schaeffler INA | 530 0494 09 |
FLENNOR | F904452V |
FLENNOR | F914452V |
BOSCH | 1 987 948 188 |
SKF | VKMA 05608 |
SKF | VKMA 05609 |
SWAG | 40 92 3415 |
SNR | KD453.20 |
SNR | KD453.30 |
TRISCAN | 8647 24024 |
OPTIBELT | KT 1627 |
TOPRAN | 206 950 |
Schaeffler INA | 530 0338 09 |
HUTCHINSON | KH 246 |
SWAG | 40 92 8451 |
CALIBER | 0370KO |
AUTOTEAM | KAT1443 |
CONTINENTAL CTAM | CT1014K2 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1100911 |
QUINTON HAZELL | QBK900 |
DOLZ | SKD137 |
FEBI BILSTEIN | 173013 |
FEBI BILSTEIN | 173016 |
HEPU | PK30010M |
DAYCO | KTBWP4140 |
DAYCO | KTBWP5310 |
Schaeffler INA | 530 0338 30 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname