Pikkus (mm) | 831 |
---|---|
Laius (mm) | 21 |
Ribide arv | 6 |
Rihmamaterjal | EPDM (Etüleen-Propüleen-Dieen-Kautsuk) |
Värv | Must |
Veorihmamaterjal | PA (polüamiid) |
Seeria | Micro-V® Stretch Fit™ |
Tehnilisi andmeid jälgida | VAG TFSi |
FORD | 1132641 |
---|---|
FORD | 1132642 |
FORD | 1332732 |
FORD | 1332733 |
FORD | 1C1Q-6C301-AB |
FORD | 1C1Q-6C301-AD |
FORD | 1C1Q6D314AA |
FORD | 1C1Q6D314AB |
FORD | 1C1Q6D314BA |
FORD | 1C1Q6D314BB |
CONTITECH | 6PK831 ELAST |
---|---|
CONTITECH | 6PK831 ELAST T1 |
CONTITECH | 6PK831 ELAST T2 |
FEBI BILSTEIN | 38449 |
DAYCO | 6PK831EE |
CONTITECH | 6PK831T1 |
CONTITECH | 6PK831T2 |
VEYANCE | 6PK0831S |
QUINTON HAZELL | QBR6831K1 |
QUINTON HAZELL | QBR6831E |
TRISCAN | 8640 600831SF |
SNR | CA6SPK831 |
FLENNOR | 6PK0831ST |
FAI AutoParts | 6PKE0831 |
DT Spare Parts | 13.43503 |
SKF | VKMV 6SK831 |
HUTCHINSON | 831 SK 6 |
BOSCH | 1 987 946 126 |
VEYANCE | 6PK-S0831 |
Schaeffler INA | FB 6EPK831 |
OPTIBELT | 6 EPK 831 |
SWAG | 50 93 8449 |
MEYLE | 050 006 0831/E |
CONTINENTAL CTAM | 6PK831T1 |
CONTINENTAL CTAM | 6PK831T2 |
CONTINENTAL CTAM | 6PK831 ELAST |
CONTINENTAL CTAM | 6PK831 ELAST T2 |
DT Spare Parts | 13.43503 |
CONTINENTAL CTAM | 6PK831 ELAST T1 |
DOLZ | 05KD6PK831E |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname