Keskmeprofiil | 21,8x24,3-23N |
---|---|
Läbimõõt [mm] | 210 |
Parameeter | 210VTP |
Hammaste arv | 23 |
VALEO | 803038 |
---|---|
VALEO | 803039 |
Schaeffler LuK | 321 0017 10 |
Schaeffler LuK | 321 0018 10 |
SACHS | 14 1862 185 001 |
SACHS | 14 1862 185 031 |
PAYKAN | HB 9456/21803408 |
Schaeffler LuK | 321 0028 20 |
VALEO | 803 248 |
SACHS | 14 1862 291 103 |
SACHS | 14 1862 291 102 |
SACHS | 14 1862 291 101 |
SACHS | 14 1862 563 001 |
PAYKAN | HB6462/1 21806896 |
SACHS | 14 1862 709 001 |
SACHS | 14 1862 956 003 |
SACHS | 141862956003 |
PAYKAN | HB 9455/21803406 |
Schaeffler LuK | 321 0023 20 |
VALEO | 803035 |
VALEO | 946 004 |
SACHS | 141878054741 |
SACHS | 14 1862 956 006 |
SACHS | 14 1862 185 002 |
SACHS | 14 1878 054 741 |
SACHS | 14 1862 956 005 |
SACHS | 86 1878 054 741 |
SACHS | 14 1862 185 004 |
SACHS | 14 1862 956 004 |
PAYKAN | HB 9456 |
PAYKAN | HB6462 / 337711 |
PAYKAN | HB 9457 |
PAYKAN | HB9887 / 337790 |
PAYKAN | HB 9455 |
PAYKAN | HB 9887 |
HAVAM | AP3442 |
Schaeffler LuK | 321 0027 10 |
Schaeffler LuK | 321 0030 10 |
Schaeffler LuK | 321 0046 10 |
AP | HB 9456/21803408 |
AP | HB6462/1 21806896 |
AP | HB 9455/21803406 |
AP | HB 9455 |
AP | HB9887 / 337790 |
AP | HB 9457 |
AP | HB 9887 |
AP | HB 9456 |
AP | HB6462 / 337711 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname