Kolvi läbimõõt [mm] | 20.64 |
---|
CITROEN | 4402 98 |
---|---|
PEUGEOT | 4402 98 |
RENAULT | 77 01 035 472 |
RENAULT | 77 01 035 474 |
RENAULT | 77 01 039 393 |
CITROEN | 95 668 068 |
PEUGEOT | 95 668 068 |
VALEO | 350772 |
---|---|
TEXTAR | 34025400 |
QUINTON HAZELL | BWC3473 |
NK | 803930 |
LPR | 4583 |
NUOVA TECNODELTA | 3795C |
VALEO | 402088 |
TEXTAR | 34025600 |
NK | 803926 |
LPR | 4577 |
NUOVA TECNODELTA | 3677C |
BOSCH | 0 204 116 235 |
BOSCH | F 026 002 235 |
FERODO | FHW087 |
FERODO | FHW4029 |
METELLI | 04-0578 |
MGA | C1662 |
METELLI | 04-0590 |
MGA | C1672 |
BREMBO | A 12 255 |
sbs | 1340803930 |
BREMBO | A 12 206 |
sbs | 1340803926 |
GIRLING | 32 967 501 |
METELLI | 101-578 |
ATE | 24.3220-1618.3 |
BENDIX | L 625144 |
BENDIX | 251033B |
FTE | R 20057 A1 |
DELPHI | LW 25144 |
GIRLING | BWF 167 |
GIRLING | 5005167 |
ATE | 24.3220-1624.3 |
DELPHI | LW25146 |
METELLI | 101-590 |
VALEO | 350973 |
GIRLING | 5005101 |
BENDIX | L 625077 |
BENDIX | L 625124 |
BENDIX | 251014B |
FTE | R 20035 A1 |
DELPHI | LW25077 |
DELPHI | LW25124 |
METZGER | 101-578 |
METZGER | 101-590 |
MAPCO | 2141 |
MAPCO | 2162 |
GIRLING | BWF 101 |
GIRLING | BWF169 |
GIRLING | 32 967 413 |
VILLAR | 623.5260 |
VILLAR | 623.5222 |
KAGER | 39-4520 |
FTE | R20059B1 |
FTE | R20057B1 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname