keermemõõt, väljapääs | M 16 x 1,5 |
---|---|
Läbimõõt [mm] | 80.5 |
Kõrgus (mm) | 92 |
Filtritüüp | Keeratav filter |
Välisläbimõõt 1 [mm] | 84 |
DAF | 1500496 |
---|---|
FORD | 1502254 |
VOLVO | 829913 |
PUROLATOR | PER 284 F |
---|---|
FRAM | P4186 |
FRAM | P4506 |
FRAM | P4506PL |
FRAM | P4516 |
FLEETGUARD | FF5113 |
MOTORCRAFT | EFG 008 |
COOPERS | AZF 074 |
COOPERS | AZF 091 |
COOPERS | FSM 4084 |
TEHO | 6065 |
GUD FILTERS | Z 65 |
KOLBENSCHMIDT | 127-FS |
MISFAT | M304 |
PUROLATOR | F50284 |
BOSCH | 1 987 SF6 087 |
PUROLATOR | PC49 |
SogefiPro | FT 4799 |
TECNOCAR | RN30 |
UFI | 24.304.00 |
UFI | 24.357.00 |
HENGST FILTER | H 30 WK |
HENGST FILTER | H30WK01 |
DELPHI | LK-1028 |
COOPERS | FSM 4077 |
CROSLAND | 5003 |
RYCO | Z167 |
CLEAN FILTERS | DN 260 |
ALCO FILTER | SP-905 |
PURFLUX | CS778 |
KNECHT | KC 20 |
UNICO FILTER | FI 7117 |
DONALDSON | P550345 |
MANN-FILTER | WK 712/2 |
P.B.R. | BG-1555 |
UNICO FILTER | FI 780/2 |
FLEETGUARD | FF5040 |
ALCO FILTER | SP-831 |
SCANIA | 332 441 |
DEUTZ-FAHR | 116 1341 |
DEUTZ-FAHR | 117 4424 |
DEUTZ-FAHR | 117 4696 |
FENDT | F 138 204 060 020 |
ATLAS WEYHAUSEN | 441 887 |
ATLAS WEYHAUSEN | 441 898 |
ATLAS WEYHAUSEN | 444 898 |
ATLAS WEYHAUSEN | 448 898 |
DEUTZ-FAHR | 117 4649 |
GOODWILL | FG 1051 |
P.B.R. | BG 1555 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname