Laius (mm) | 278 |
---|---|
Kõrgus (mm) | 61.5 |
Läbimõõt 1 (mm) | 221 |
Välisläbimõõt [mm] | 278 |
Hulk | 1 |
Filtritüüp | Filterelement |
VW | 030 129 620 A |
---|---|
SEAT | 032 129 620 |
SKODA | 032 129 620 |
VW | 032 129 620 |
SKODA | 115 946 205 |
VW | 115 946 205 |
VW | 115 946 205 S |
MAGNETI MARELLI | 71758586 |
---|---|
COOPERS | AG 457 |
TEHO | 2154 |
VALEO | 585620 |
BOSCH | F 026 401 703 |
CHAMPION | W 222 |
PUROLATOR | A49201 |
MISFAT | P038A |
MAHLE FILTER | LX568 |
LUCAS ELECTRICAL | EDA600 |
BOSCH | 1457433540850 |
CHAMPION | AR105 |
PUROLATOR | A47700 |
ACDelco | PC2357E |
FIL FILTER | HPU 4317 |
SogefiPro | FL 6390 |
KOLBENSCHMIDT | 077 AR |
NUOVA INNOCENTI | AR105 |
KOLBENSCHMIDT | 50013077 |
BLUE PRINT | ADV182261 |
MAGNETI MARELLI | 150010064700 |
AUTOMEGA | 1800326 |
MOTAQUIP | VFA985 |
JP GROUP | 1118601302 |
GOODWILL | AG 203 CRB |
SWAG | 30 92 1110 |
CHAMP | AR105 |
MOTAQUIP | VFA796 |
MEYLE | 1121290002 |
FRAM | CA3333 |
COMLINE | EAF013 |
PURFLUX | A460 |
WIX FILTERS | WA6383 |
HENGST FILTER | E89L01 |
FEBI BILSTEIN | 21110 |
MANN-FILTER | C 2873/1 |
BOSCH | 1 457 429 054 |
BOSCH | 1 457 433 540 |
CLEAN FILTERS | MA 390/A |
SOFIMA | S 3381 A |
FILTRON | AR 201 |
UFI | 30.038.01 |
P.B.R. | AI-3663 |
KNECHT | LX 568 |
CoopersFiaam | FL6390 |
METAL LEVE | LX568 |
ASAS FILTER | HF 2050 |
P.B.R. | AI 3663 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname