Kõrgus (mm) | 121 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 93 |
Filtritüüp | Keeratav filter |
Keermemõõt | 3/4" 16 UNF-2B |
Tihendusrõnga siseläbimõõt [mm] | 62 |
Tihendusrõnga välisläbimõõt [mm] | 71 |
VOLVO | 13281611 |
---|---|
NISSAN | 15208 65016 |
NISSAN | 15208 65210 |
NISSAN | 15208 G9900 |
FORD | 1523494 |
FORD | 5001123 |
FORD | 5012580 |
FORD | 5016962 |
FORD | 5022797 |
OPEL | 5575840 |
OPEL | 6 50 372 |
OPEL | 7984303 |
OPEL | 93156669 |
FORD | A740X 6714 AA |
JC AUTO | B1Z067JC |
---|---|
PUROLATOR | PER 2167 |
Motorcraft | EFL 092 |
CHAMPION | C 105 |
Motorcraft | EFL 291 |
Motorcraft | EFL 318 |
COOPERS | Z 844 |
GUD FILTERS | Z 174 |
KOLBENSCHMIDT | 018-OS |
WIX FILTERS | WL7222 |
PUROLATOR | L30119 |
PUROLATOR | L30257 |
MANN-FILTER | W 920/14 |
FILTRON | OP 588/1 |
DELPHI | LK-1140 |
MANN-FILTER | W 933/1 |
PURFLUX | LS717 |
DELPHI | LK-1161 |
CROSLAND | 2029 |
RYCO | Z 115 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J131 1001 |
VIC | C 202 |
AMC Filter | NO-220 |
ALCO FILTER | SP-901 |
UNICO FILTER | LI 9144/1 |
FRAM | PH2850 |
KNECHT | OC 33 |
MAGNETI MARELLI | 150180024000 |
P.B.R. | BC-1172 |
FRAM | PH4825 |
MECAFILTER | ELH4269 |
UNICO FILTER | LI 9170/5 |
GOODWILL | OG 214 |
WIX FILTERS | WL7400 |
FILTROS TECFIL | PSL714 |
UNICO FILTER | LI 9144/20 |
METAL LEVE | OC 59 |
JPN | 10F1004-JPN |
JPN | 10F1006-JPN |
P.B.R. | BC 1172 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname