Ülekandeliinide arv | 4 |
---|---|
Soovituslik vahetusintervall (km) | 160000 |
Täispikkus | 750 |
ka universaaltootena saadav vaata toode-nr. | 0258986602 |
VEMO | V10-76-0007 |
---|---|
BOSCH | 0 258 010 037 |
DENSO | DOX-0119 |
DENSO | DOX-2041 |
DENSO | DOX-2016 |
NTK (NGK-GROUP) | OZA723-EE68 |
BOSCH | 0 258 006 594 |
BOSCH | 0 258 006 612 |
DENSO | DOX-2036 |
BOSCH | 0 258 006 614 |
BOSCH | 0 258 006 798 |
BOSCH | 0 258 006 811 |
BOSCH | 0 258 006 812 |
BOSCH | 0 258 006 830 |
BOSCH | 0 258 006 836 |
BOSCH | 0 258 006 838 |
BOSCH | 0 258 006 840 |
BOSCH | 0 258 006 874 |
BOSCH | 0 258 006 888 |
BOSCH | 0 258 006 890 |
BOSCH | 0 258 006 920 |
BOSCH | 0 258 006 959 |
NTK (NGK-GROUP) | 1884 |
BOSCH | 0 258 010 105 |
BLUE PRINT | ADV187004C |
BOSCH | 0 258 006 873 |
BOSCH | 0 258 006 889 |
BOSCH | 0 258 010 104 |
BOSCH | 0 258 006 835 |
BOSCH | 0 258 006 829 |
DENSO | DOX-2000 |
DELPHI | ES20289-12B1 |
DENSO | DOX-1702 |
BOSCH | 16136 |
BOSCH | 0 258 006 887 |
HELLA | 6PA 358 066-421 |
BLUE PRINT | ADC47042C |
BOSCH | 0 258 006 611 |
BOSCH | 0 258 006 593 |
BOSCH | 0 258 006 919 |
BOSCH | 0 258 006 958 |
BOSCH | 0 258 006 613 |
BOSCH | 0 258 006 837 |
BOSCH | 0 258 010 036 |
BOSCH | 0 258 006 797 |
BOSCH | 0 258 006 839 |
DENSO | DOX-0150 |
BOSCH | 0 258 986 602 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname