Sädemeasetus (mm) | 3 |
---|---|
Keermemõõt | M 14 x 1,25 |
Võtme suurus | 16 |
Väändejõud [Nm] | 28 |
Pistikkontaktide arv | 1 |
Elektroodide vahe (mm) | 1.1 |
Keermepikkus (mm) | 19 |
ASHUKI | B210-30 |
---|---|
ASHUKI | B210-45 |
AWM | QF3SR-8 |
NGK | 5282 |
MOTORCRAFT | AGPS 32 C 1 |
DENSO | 3121 |
CHAMPION | OE152 |
CHAMPION | RC9YC5 |
CHAMPION | OE039 |
BorgWarner (BERU) | 0 002 335 708 |
BOSCH | F7DCX |
BOSCH | FR7DCX |
CHAMPION | OE024 |
CHAMPION | OE081 |
BOSCH | FR7DCX+ |
BRISK | DR15YC-1 |
BorgWarner (BERU) | 14FR-7 DUX |
NGK | BCPR 6ES-11 |
NGK | BCPR 6E-11 |
NGK | BKR 6E-N-11 |
NGK | BKR 6ES-11 |
NGK | BKR 6E-11 |
NGK | V-LINE11 |
NGK | V-LINE14 |
VALEO | RF80H11 |
CHAMPION | RC 8YX4 |
CHAMPION | RC 9YCC4 |
CHAMPION | RC 9YC4 |
CHAMPION | RC 9YXN4 |
MOTORCRAFT | AGPR 32 CD1 |
MOTORCRAFT | AGPR 32 C1 |
UNIPART | GSP 7662 |
DENSO | Q 20 PR-UL11 |
ACDelco | CFR 2CLS |
ACDelco | 25 108 074 |
NGK | BCP 6ES-11 |
NGK | BCP 6E-11 |
NGK | BK 6E-11 |
NGK | BKR 6ESZ-10 |
NGK | FR6F11K |
CHAMPION | RC 8YCC4 |
CHAMPION | RC 8YC4 |
CHAMPION | 426 |
DENSO | Q20P-U11 |
DENSO | Q 20 P-U13 |
ACDelco | FR 2LS |
VEMO | V99-75-1019 |
SWAG | 50 91 3423 |
SWAG | 50 91 3424 |
SWAG | 83 91 3426 |
SWAG | 83 91 3427 |
SWAG | 81 91 3431 |
SWAG | 81 91 3432 |
DENSO | Q20PR-U11 |
KLAXCAR FRANCE | 43033z |
VEMO | V99-75-1023 |
NGK | 6465 |
DENSO | K20PR-U11 |
BorgWarner (BERU) | Z16 |
ACDelco | 41602 |
DENSO | K16PR-L11 |
DENSO | K16PR-U11 |
BOSCH | 0 242 235 913 |
BorgWarner (BERU) | 0002335708 |
BorgWarner (BERU) | 14FR-7DUX |
BorgWarner (BERU) | Z 16 |
DENSO | FR6F-11DK |
DENSO | K20PR11 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname