Sädemeasetus (mm) | 3 |
---|---|
Keermemõõt | M 14 x 1,25 |
Võtme suurus | 16 |
Väändejõud [Nm] | 28 |
Pistikkontaktide arv | 1 |
Elektroodide vahe (mm) | 1 |
Keermepikkus (mm) | 19 |
MERCEDES-BENZ | 003 159 81 03 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 003 159 94 03 |
MERCEDES-BENZ | 004 159 19 03 |
MERCEDES-BENZ | 004 159 50 03 |
CHRYSLER | 05098167AA |
NISSAN | 22401 58S15 |
INFINITI | 22401ZE01B |
ALFA ROMEO | 55182623 |
FIAT | 55182623 |
MITSUBISHI | 851335 |
TOYOTA | 90919 01121 |
TOYOTA | 90919 01168 |
LEXUS | 90919 01168 |
TOYOTA | 90919 01169 |
TOYOTA | 90919 01219 |
MERCEDES-BENZ | A 003 159 81 03 |
MERCEDES-BENZ | A 003 159 94 03 |
MERCEDES-BENZ | A 004 159 19 03 |
MERCEDES-BENZ | A 004 159 50 03 |
BAIC | BOC1093002037 |
CHRYSLER | 5098 167AA |
HAIMA (FAW) | BPY1-18-110 N1 |
DENSO | 3005 |
---|---|
BOSCH | FR8DPP33+ |
BorgWarner (BERU) | 0 001 330 904 |
BorgWarner (BERU) | 14FGH-8 DPURX2 |
NGK | BKR 5EP-11 |
NGK | FR 5CP |
NGK | PFR 5A-11 |
NGK | PFR 5J 11 |
NGK | PFR 5R-11 |
BOSCH | F8DPP33 |
BorgWarner (BERU) | Z122 |
VEMO | V99-75-1019 |
SWAG | 50 91 3608 |
SWAG | 50 91 3609 |
NGK | 4292 |
BOSCH | 0 242 229 925 |
DENSO | PQ16R |
DENSO | SK16R-P11 |
DENSO | PK16R11 |
BorgWarner (BERU) | 0001330904 |
BorgWarner (BERU) | 14FGH8DPURX2 |
BorgWarner (BERU) | Z 122 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname