Sädemeasetus (mm) | 1 |
---|---|
Keermemõõt | M 14 x 1,25 |
Võtme suurus | 20,8 |
Väändejõud [Nm] | 28 |
Pistikkontaktide arv | 1 |
Elektroodide vahe (mm) | 0.7 |
Keermepikkus (mm) | 19 |
MERCEDES-BENZ | 001 159 65 03 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 002 159 74 03 |
RENAULT | 08 55 800 600 |
RENAULT | 08 55 939 100 |
MAZDA | 0865-18-600 |
NISSAN | 22401 M7715 |
PEUGEOT | 5961 12 |
CITROEN | 5961 12 |
PEUGEOT | 5961 23 |
CITROEN | 5961 23 |
DAIHATSU | 90048 51033 000 |
YAMAHA | 94703-00078 |
HONDA | 98079-55840 |
HONDA | 98079-55848 |
HONDA | 98079-56178 |
HONDA | 98079-56848 |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 65 03 |
MERCEDES-BENZ | A 002 159 74 03 |
VW | N 017 811 24 |
VW | N 017 811 26 |
VW | N 017 811 8 |
CHAMPION | N 5 |
---|---|
CHAMPION | N 6 |
MAGNETI MARELLI | CW 6 L |
MOTORCRAFT | AG 3 |
EYQUEM | 60 L |
DENSO | W 17 ES |
DENSO | W 17 EV |
ACDelco | 43N |
BorgWarner (BERU) | 145/14/3 |
BOSCH | W8CC |
CHAMPION | OE074 |
BorgWarner (BERU) | 0 001 329 301 |
BorgWarner (BERU) | 0 001 329 302 |
NGK | B 5EB |
NGK | B 5EB-11 |
NGK | B 5ES |
NGK | B 5ES-11 |
NGK | B 6EB |
NGK | B 6EB-11 |
NGK | B 6EM |
NGK | BR 6EM * |
CHAMPION | N 5C |
MOTORCRAFT | AG 3 C |
MOTORCRAFT | AG 3 CX |
MOTORCRAFT | AG 3 X |
UNIPART | GSP 130 |
UNIPART | GSP 160 |
PAL | SUPER L8 |
ACDelco | C 43N |
ACDelco | S 44XL |
ACDelco | 44XL |
ACDelco | 45XL |
BRISK | L 17 # |
BRISK | L 17C # |
DENSO | W16ES-L |
BorgWarner (BERU) | 14-8 C |
BorgWarner (BERU) | 14-8C |
BorgWarner (BERU) | 145/14/3 |
BorgWarner (BERU) | 0 001 329 301 |
BorgWarner (BERU) | 0 001 329 302 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname