Laius (mm) | 30 |
---|---|
Täiendav tooteinfo | koos lisadega |
Piduriklots | koos kattega |
Justeerimine | koos automaatse korrigeerimisega |
Sisemine piduritrumli läbimõõt [mm] | 180 |
Kolvi läbimõõt [mm] | 19.05 |
Seeria | |
Täiendav tooteinfo | koos rattapiduri silindriga |
Paigaldus tüüp | ettemonteeritud |
CITROEN | 16 115 597 80 |
---|---|
PEUGEOT | 16 115 597 80 |
CITROEN | 4241 1T |
PEUGEOT | 4241 1T |
PEUGEOT | 4241 6L |
CITROEN | 4241 6L |
CITROEN | 4271 05 |
PEUGEOT | 4271 05 |
CITROEN | E170043 |
PEUGEOT | E170043 |
AUTOMEGA | 1200554 |
---|---|
JURID | 381048J |
FEBI BILSTEIN | 37496 |
GIRLING | 5312153 |
VALEO | 554517 |
BENDIX | 381048B |
TRUSTING | 6046 |
QUINTON HAZELL | SPK3075.00 |
BREMBO | K 61 035 |
ZIMMERMANN | 20990.103.5 |
ROADHOUSE | SPK 3075.00 |
BENDIX | 391048B |
METELLI | 51-0010 |
DELPHI | 786 |
LPR | OPK080 |
ATE | 03.0520-0619.3 |
VALEO | 553698 |
VALEO | 554651 |
CHAMPION | 381048CH |
JURID | 391048J |
FERODO | FMK042 |
FTE | TK1900 |
DELPHI | KP786 |
ROULUNDS RUBBER | KT5087 |
ROULUNDS RUBBER | KT5343 |
ICER | 79KT0061 |
ICER | 79RBKT0061 |
LPR | OEK080 |
GIRLING | GSK 1215 |
VILLAR | 608.9810 |
REMSA | SPK 3075.00 |
METELLI | 15-1010 |
SWAG | 62 93 7496 |
METZGER | KV 9343 |
HELLA | 8DB 355 003-661 |
BREMBO | H 61 035 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname