Diooditüüp | Zeneerdiood |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 21.6 |
Välisläbimõõt [mm] | 114 |
Voolutugevus (A) | 50 |
VW | 028 903 027C |
---|---|
VW | 038 903 023 G |
VW | 028903028J |
VW | 021903017 |
VW | 021 903 023 J |
VW | 023 903 023 |
VW | 028 903 018 |
VW | 028903025H |
VW | 038 903 023 H |
VW | 050 903 017 A |
FORD | 95VW-10300-BAA |
FORD | 95VW10300FA |
VW | 028903018A |
FORD | 98VW10300BA |
VW | 028903026B |
VW | 028 903 027 N |
VW | 028 903 026 A |
VW | 028 903 025 P |
VW | 037 903 025 C |
BOSCH | F 042 310 077 |
---|---|
BOSCH | 0 123 320 008 |
HC-Cargo | 230242 |
BOSCH | 0 123 310 034 |
BOSCH | 0 123 310 046 |
BOSCH | 0 123 320 063 |
BOSCH | 0 123 320 027 |
BOSCH | 0 123 320 024 |
BOSCH | 0123 310 025 |
BOSCH | 0 123 310 039 |
BOSCH | 0123 310 018 |
BOSCH | 0 123 310 035 |
BOSCH | 0123 310 037 |
BOSCH | 0 123 310 040 |
BOSCH | 0 123 320 038 |
BOSCH | 0 123 320 037 |
BOSCH | 0 123 320 031 |
BOSCH | 0 123 320 032 |
BOSCH | 0 123 310 049 |
BOSCH | 9 123 310 020 |
BOSCH | 1 127 319 728 |
BOSCH | 0 123 320 006 |
BOSCH | 0 123 320 007 |
BOSCH | 9123320007 |
BOSCH | 0 123 310 020 |
BOSCH | 0 123 320 018 |
BOSCH | 0 123 320 036 |
BOSCH | 0 123 310 001 |
BOSCH | 0 123 310 019 |
BOSCH | 0 123 310 032 |
BOSCH | 0 123 315 002 |
BOSCH | 0123310024 |
BOSCH | 0 123 310 038 |
BOSCH | 0 123 320 034 |
BOSCH | F042A10077 |
HC-Cargo | GA1852 |
Bosch UP Test | REC-242 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname