Starterivõimsus (kW) | 1.1 |
---|---|
süsteem-põhipositsioon (mm) | 10.5 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 64 |
Hammaste arv | 9 |
Keermeaukude arv | 1 |
Pinge [V] | 12 |
Starteriteostus | reduktoriga |
Kinnitusaukude hulk | 3 |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
FIAT | 51975677 |
---|---|
FORD | BS5111000AA |
FIAT | 051873926 |
FORD | 1715776 |
FORD | 1881471 |
FIAT | 51804744 |
FIAT | 51873926 |
FIAT | 51916168 |
FIAT | 51916169 |
FIAT | 71793777 |
FORD | FS51 11000 AA |
FIAT | 52100116 |
OPEL | 95522316 |
EUROTEC | 11090175 |
---|---|
CASCO | CST10406 |
VALEO | 458729 |
ELSTOCK | 25-4074 |
VALEO | 438413 |
CEVAM | 3170 |
HC-Cargo | 115312 |
LUCAS | LRS02402 |
VALEO | 446522 |
VALEO | 446523 |
ERA | 220697 |
AD KUHNER | 254374 |
AS-PL | S0237 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 42024020 |
HC-PARTS | CS1515 |
ERA | 220714A |
BOSCH | 0 001 137 001 |
BOSCH | 0001 137 002 |
BOSCH | 0 001 137 011 |
BOSCH | 0001 137 012 |
BOSCH | 0 001 170 400 |
BOSCH | 0001 170 401 |
BOSCH | 0 986 024 020 |
BOSCH | 0 001 170 402 |
BOSCH | 0001 170 403 |
ERA | 220697A |
AD KUHNER | 255191 |
ERA | 220714 |
WAI | 30776N |
WAI | 30776R |
BOSCH | 0001170425 |
BV PSH | 500.588.093 |
HELLA | 8EA 011 611-741 |
BV PSH | 500589103 |
EUROTEC | 11090351 |
BOSCH | 1 986 S00 874 |
LUCAS | LRS04292 |
ACDelco | DRS0289 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname