Kinnitusaukude hulk | 2 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 1.7 |
süsteem-põhipositsioon (mm) | 16 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 70 |
Hammaste arv | 12 |
Keermeaukude arv | 2 |
Pinge [V] | 12 |
Starteriteostus | reduktoriga |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
MERCEDES-BENZ | 006 151 4501 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 651 906 0026 |
MERCEDES-BENZ | A006 151 4501 |
MERCEDES-BENZ | A651 906 0026 |
MERCEDES-BENZ | 651 906 45 00 |
MERCEDES-BENZ | A 651 906 45 00 |
MERCEDES-BENZ | 6 5 190 600 26 80 |
MERCEDES-BENZ | A 6 519 0600 2680 |
EUROTEC | 11090197 |
---|---|
HC-Cargo | 114305 |
BOSCH | 0 986 025 940 |
CASCO | CST40322 |
VALEO | 438329 |
ELSTOCK | 25-4159 |
LUCAS | LRS02487 |
DENSO | 4380002040 |
DENSO | DSN1445 |
FARCOM | 107153 |
DENSO | DSN967 |
DENSO | 42800-05511 |
ERA | 220670 |
DRI | 325058122 |
AD KUHNER | 254698 |
AS-PL | S6055 |
AS-PL | S6055(DENSO) |
HC-PARTS | CS1527 |
DENSO | 428000-5510* |
ACDelco | DRS0628 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 42428551 |
ERA | 220670A |
DENSO | 4380802040 |
HELLA | 8EA 011 611-481 |
DENSO | 4280805511 |
WAI | 30219N |
WAI | 31259N-OE |
BV PSH | 550.546.122 |
AS-PL | S6055SR |
AS-PL | S6055PR |
VALEO | 438383 |
VALEO | 458775 |
BV PSH | 550590122 |
EUROTEC | 11090441 |
HC-Cargo | STR70369 |
BOSCH | 1 986 S00 934 |
VALEO | 460209 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname