Kinnitusaukude hulk | 2 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 1 |
süsteem-põhipositsioon (mm) | 15 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 70 |
Hammaste arv | 9 |
Keermeaukude arv | 2 |
Pinge [V] | 12 |
Starteriteostus | reduktoriga |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
SMART | 0001477v006 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 005 151 3801 |
MERCEDES-BENZ | 005151380180 |
MERCEDES-BENZ | 660 151 0101 |
MERCEDES-BENZ | 660151010180 |
MERCEDES-BENZ | A005151380180 |
SMART | A6601510101 |
MERCEDES-BENZ | A660151010180 |
MERCEDES-BENZ | 0 001 477 V0 06 |
MERCEDES-BENZ | A 0 001 477 V0 06 |
MERCEDES-BENZ | Q 0 001 477 V0 06 |
MERCEDES-BENZ | A005 151 38 01 |
MERCEDES-BENZ | A660 151 01 01 |
EUROTEC | 11019940 |
---|---|
HC-Cargo | 114051 |
BOSCH | 0 986 019 940 |
HELLA | 8EA 737 906-001 |
MAGNETI MARELLI | 063521060140 |
MAGNETI MARELLI | 944280800960 |
FARCOM | 105117 |
ELSTOCK | 25-3077 |
LUCAS | LRS01575 |
HC-PARTS | CS1241 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 42019940 |
DRI | 325045092 |
ERA | 220214 |
CASCO | CST10194 |
AD KUHNER | 101241 |
CEVAM | 3032 |
HELLA | 8EA 012 527-821 |
ERA | 220214A |
AS-PL | S0498 |
BOSCH | 0 001 106 025 |
DRI | 325030092 |
MAGNETI MARELLI | 063521060 |
BOSCH | 0 001 106 014 |
WAI | 32545N |
WAI | 32580N |
WAI | 32580R |
BOSCH | 1 986 S00 649 |
BOSCH | F042S0H082 |
Bosch UP Test | STRH082 |
ACDelco | DRS3877 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname