Pikkus (mm) | 2305 |
---|---|
Laius (mm) | 21 |
Seeria | Micro-V® |
Ribide arv | 6 |
Rihmamaterjal | EPDM (Etüleen-Propüleen-Dieen-Kautsuk) |
Värv | Must |
Veorihmamaterjal | Polüester |
FORD USA | 3W7Z 8620-AA |
---|---|
SAAB | 4360111 |
SAAB | 4360467 |
SAAB | 4395422 |
ISUZU | 8973139360 |
TOYOTA | 9091602581 |
TOYOTA | 90916A2003 |
HYUNDAI | 90916-A2003 |
KIA | 90916-A2003 |
SAAB | 93185058 |
JAGUAR | 9X23-6C301-BB |
JAGUAR | C2Z4780 |
MAZDA | L329-15-909 |
MAZDA | L329-15-909A |
MAZDA | L329-15-909B |
MAZDA | L3BR-15-909 |
MAZDA | L3C1-15-909 |
MAZDA | L3C1-15-909 9F |
MAZDA | L3R4-15-909B |
LINCOLN | 3W7Z 8620-AA |
DAYCO | 6PK2300 |
---|---|
QUINTON HAZELL | QBR62300 |
ROULUNDS RUBBER | 6K2300 |
ROULUNDS RUBBER | 6K2310 |
LUCAS ELECTRICAL | 6PK2310L |
CONTITECH | 6PK2300 |
CONTITECH | 6PK2310 |
SKF | VKMV 6PK2300 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1062300 |
VEYANCE | 6PK2300 |
VEYANCE | 6PK2305E |
VEYANCE | 6PK2310 |
FLENNOR | 6PK2305 |
BANDO | 6PK2305 |
BANDO | 6PK2310 |
NIPPARTS | N1062310 |
BLUE PRINT | AD06R2305 |
TRP | 1523056 |
DAYCO | 6PK2310 |
SKF | VKMV 6PK2305 |
BOSCH | 1 987 948 464 |
Schaeffler INA | FB 6PK2305 |
OPTIBELT | 6 PK 2305 |
AE | MVB2300R6 |
OPTIBELT | 6 PK 2300 |
ASHIKA | 112-6PK2305 |
HUTCHINSON | 2305 K 6 |
TRISCAN | 8640 602305 |
JAPANPARTS | DV-6PK2305 |
JAPANPARTS | DV-6PK2310 |
KAVO PARTS | DMV-4536 |
HUTCHINSON | 2300 K 6 |
MEYLE | 050 006 2300 |
MEYLE | 050 006 2310 |
REPCO | 6PK2305RB |
GATES | 6PK2304RPM |
CONTINENTAL CTAM | 6PK2300 |
CONTINENTAL CTAM | 6PK2310 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname