Kõrgus (mm) | 175 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 75 |
Filtritüüp | Ühendusfilter |
Sisend-Ø (mm) | 10 |
Väljalase-Ø (mm) | 10 |
FIAT | 46416684 |
---|---|
FIAT | 7083750 |
FIAT | 71736106 |
MAHLE FILTER | KL 238 |
---|---|
PUROLATOR | F69203 |
HENGST FILTER | H115WK |
DELPHI | FF0149 |
TEHO | 61102 |
A.L. FILTER | ALG-822 |
MEAT & DORIA | 4195 |
HOFFER | 7790195 |
MISFAT | E740 |
BOSCH | 0 986 450 220 |
BOSCH | 450905917 |
BOSCH | 986450220 |
BOSCH | 986450230 |
MAHLE FILTER | KL238 |
CHAMPION | L239 |
PUROLATOR | F67972 |
SogefiPro | FT5351 |
MAGNETI MARELLI | FII53 |
Motorcraft | EFG6135 |
P.B.R. | FT5351 |
CLEAN FILTERS | MB025 |
SOFIMA | S 1740 B |
COOPERS | FIG7074 |
LAUTRETTE | ELE6021 |
A.L. FILTER | ALG822 |
ACDelco | FS9127E |
SCT Germany | ST 741 |
MAGNETI MARELLI | 150020002900 |
JP GROUP | 3318700809 |
VAICO | V24-0477 |
FIL FILTER | ZP 8053 FP |
MAHLE | KL 238 |
PURFLUX | EP195 |
FRAM | G7729 |
TECNOCAR | B29 |
WIX FILTERS | WF8152 |
MANN-FILTER | WK 510 |
BOSCH | 0 450 905 917 |
BOSCH | 0 986 450 230 |
UFI | 31.740.00 |
CLEAN FILTERS | MBNA 025 |
ALCO FILTER | SP-2125 |
P.B.R. | AG-6070 |
KNECHT | KL 238 |
BOSCH | 0 986 TF0 167 |
FILTRON | PS 921 |
BOSCH | F 026 403 036 |
SCT - MANNOL | ST 741 |
BOSCH | 986TF0167 |
MAHLE | KL1210 |
KLARIUS | F67972 |
KLARIUS | F69203 |
BOSCH | F3036 |
BOSCH | GB0230 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname