Asukoht | katalüsaatori ees |
---|---|
Kaal (kg) | 0.14 |
Kaablipikkus (mm) | 460 |
Lambda andur | Sond |
Pinge [V] | 12 |
Oluline on võrrelda vana uue osaga (eriti OE-numbrit) | |
Pistikkontaktide arv | 5 |
Rakendustüüp | elektriline |
NISSAN | 22690-00Q1C |
---|---|
RENAULT | 226A47292R |
ALFA ROMEO | 55261905 |
SAAB | 55572548 |
VAUXHALL | 55572548 |
CHEVROLET | 55 577 162 |
PORSCHE | 970 606 179 00 |
MAZDA | Y660-18-8G1 |
LANCIA | 55261905 |
OPEL | 8 55 278 |
OPEL | 8 55 445 |
OPEL | 58 55 380 |
FORD | 1 697 560 |
GENERAL MOTORS | 55 577 162 |
JAGUAR | C2Z16070* |
OPEL | 55572548* |
OPEL | 55577162* |
GENERAL MOTORS | 55572548* |
FIAT | 5020 2582 |
NISSAN | 226A47292R |
RENAULT TRUCKS | 226A47292R |
ALFA ROMEO | 50202582 |
CHRYSLER | 55202582 |
CHRYSLER | 55261905 |
CITROEN | 96 871 609 80 |
FORD | AV2Q-9D375-AA |
FORD | CX23-9D375-BA |
OPEL | 8 55 468 |
OPEL | 8 55 633 |
OPEL | 95510556 |
OPEL | 95520058 |
VAUXHALL | 95510556 |
HYUNDAI | 39351-2A610 |
KIA | 39351-2A610 |
GENERAL MOTORS | 55 566 184 |
GENERAL MOTORS | 95 510 556 |
GENERAL MOTORS | 95 520 058 |
ALFA ROMEO | 55202582 |
FIAT | 55202582 |
LANCIA | 55202582 |
FIAT | 55261905 |
OPEL | 55 566 184 |
VAUXHALL | 55 566 184 |
VAUXHALL | 55 577 162 |
MERCEDES-BENZ | A010 542 26 18 |
MERCEDES-BENZ | A6725400617 |
SSANGYONG | 6725400617 |
KIA | 39351-2A640 |
KIA | 39351-2A644 |
GEBE | 9 7109 1 |
---|---|
FAE | 75060 |
ERA | 570167 |
MEAT & DORIA | 81955 |
HOFFER | 7481955 |
FISPA | 90553 |
WE PARTS | 290960562 |
Omnicraft | 2376373 |
PIERBURG | 7.02604.44.0 |
MOTAQUIP | LVOS1305 |
MOTAQUIP | LVOS1741 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1460323 |
QUINTON HAZELL | XLOS1846 |
METZGER | 0893263 |
WILMINK GROUP | WG1025995 |
SIDAT | 90553 |
WILMINK GROUP | WG1837493 |
ERA | 570167A |
BOSCH | 0 281 004 186 |
LUCAS | LEB5335 |
BOSCH | 0 281 004 123 |
BOSCH | 0 281 004 027 |
Omnicraft | 2376488 |
Stark | SKLS-0140207 |
RIDEX | 3922L0192 |
MAXGEAR | 59-0092 |
JOHNS | LSO 55 17-002 |
MEAT & DORIA | 811018 |
HOFFER | 74811018 |
MOBILETRON | OS-B526 |
FACET | 10.8396 |
EPS | 1.998.396 |
KW | 498 396 |
MTE-THOMSON | 9714.50.050 |
DT Spare Parts | 6.81022 |
VEMO | V40-76-0045 |
TRISCAN | 8845 24027 |
SIDAT | 90616 |
FISPA | 90616 |
LEMARK | LLB841 |
WE PARTS | 290960677 |
MEAT & DORIA | 81955E |
HOFFER | 7481955E |
FISPA | 90553A2 |
WE PARTS | 290960756 |
SIDAT | 90553A2 |
WILMINK GROUP | WG2137034 |
CSV electronic parts | CSL2553 |
Stark | SKLS-0140193 |
Stark | SKLS-0140548 |
RIDEX | 3922L0191 |
ENGITECH | ENT600018 |
HITACHI | 135308 |
HITACHI | 2505308 |
KLAXCAR FRANCE | 49045z |
VALEO | 368425 |
DELPHI | ES21150-12B1 |
KAWE | 8845 24027 |
MDR | EPS-1998 396 |
WILMINK GROUP | WG2200636 |
MEC-DIESEL | E102370 |
INTERMOTOR | 65123 |
AUTOTEAM | M0553 |
AUTOTEAM | M0553A2 |
StartVOLT | VS-OS 1290 |
RIDEX | 3922L0388 |
RecOficial | CSL2553 |
NTY | ESL-PL-015 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-40-011-1141 |
ELTA AUTOMOTIVE | EX0489 |
WILMINK GROUP | WG2301594 |
WILMINK GROUP | WG2318612 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-40-011-1064 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-40-011-1261 |
NTK | 91299 |
FENOX | OS12013 |
FENOX | OS12002 |
ITAB AUTOMOTIVE | A2074002OV |
EFI Automotive | 301139 |
DIPASPORT | INJLS243HTCN |
RIDEX | 3922L0192P |
XEVO | XLS1576 |
WAGNER | LBS00082 |
WAGNER | LBS00596 |
MOBILETRON | OS-B571 |
RIDEX | 3922L0388P |
A.Z. Meisterteile | AZMT-40-011-1088 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname