Ülekandeliinide arv | 5 |
---|---|
Seeria | GREENPARTS |
Versioon | IAM |
CHRYSLER | 5149012 AA |
---|---|
JEEP | 5149012 AA |
CHRYSLER | 05149012 AA |
MITSUBISHI | 1588 A 001 |
KARMANN | 434 642 |
KARMANN | 444 599 |
JEEP | 05149012 AA |
SMART | A 003 542 69 18 |
SMART | 158 A0 01 |
MERCEDES-BENZ | 004 542 6918 |
SMART | 003 542 6918 |
MERCEDES-BENZ | 003-542-69-18 |
MERCEDES-BENZ | A004 542 69 18 |
MERCEDES-BENZ | A003 542 6918 |
MEAT & DORIA | 81577 |
---|---|
FAE | 75061 |
VEMO | V30-76-0038 |
VEMO | V30-76-0036 |
ERA | 570000A |
ERA | 570000 |
HOFFER | 7481577 |
MEAT & DORIA | 81577E |
FISPA | 90053A2 |
VEMO | V30-76-0040 |
PIERBURG | 7.02604.99.0 |
NGK | 91780 |
SIDAT | 90053 |
TRISCAN | 8845 23002 |
CALORSTAT by Vernet | LS150054 |
WALKER PRODUCTS | 800-95008 |
ESEN SKV | 09SKV905 |
BLUE PRINT | ADG07063C |
BLUE PRINT | ADG07066C |
BLUE PRINT | ADG07099 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1465018 |
VEMO | V20-76-0039-1 |
LUCAS | LEB968 |
FISPA | 90053 |
BOSCH | 0 258 017 014 |
DELPHI | ES20551-12B1 |
HELLA | 6PA 009 166-801 |
FEBI BILSTEIN | 107595 |
MTE-THOMSON | 9704.50.040 |
FACET | 10.8464 |
NTK (NGK-GROUP) | 91780 |
HERTH+BUSS ELPARTS | J1465018 |
HITACHI | 135307 |
HITACHI | 2505307 |
FEBI BILSTEIN | 177388 |
MEYLE | 014 803 0009 |
BLUE PRINT | ADBP700071 |
SWAG | 33 10 4087 |
BLUE PRINT | ADN17051 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname