Asukoht | Esisild |
---|---|
WVA-number | 23987 |
Paksus (mm) | 17.5 |
Laius (mm) | 130 |
Kõrgus (mm) | 58 |
Kulumisandur | koos akustilise kulumishoiatusega |
Pidurisüsteem | MANDO |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma kruvideta |
Piduriklots | Lõigatud servaga |
Täiendav tooteinfo | distantsseibidega |
Täidab ECE normi | ECE R90 |
Seeria | BREYKO |
HYUNDAI | 58101-1HA00 |
---|---|
HYUNDAI | 58101-1HA10 |
HYUNDAI | 58101-1HA20 |
KAMOKA | JQ101202 |
---|---|
DENCKERMANN | B110952 |
REMSA | 884 00 |
JAPANPARTS | PA-K09AF |
BOSCH | 0 986 494 995 |
BOSCH | 0 986 TB2 460 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3600319 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3600339 |
TRW | GDB3342 |
TRW | GDB3450 |
FERODO | FDB1869 |
DELPHI | LP1819 |
A.B.S. | 37442 |
ASHIKA | 50-K0-009 |
BLUE PRINT | ADG04261 |
REMSA | 1038.02 |
ATE | 13.0460-5742.2 |
VALEO | 301842 |
VALEO | 598842 |
JURID | 572577J |
JURID | 572577JC |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3600330 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3600548 |
BREMBO | P 30 034 |
FERODO | FDB4448 |
FERODO | FSL1869 |
REMSA | 1038.12 |
BOSCH | 0 986 424 811 |
BOSCH | 0 986 AB1 026 |
BOSCH | 0 986 AB1 226 |
BOSCH | 0 986 AB1 279 |
BOSCH | 0 986 AB3 046 |
BOSCH | 0 986 AB3 094 |
BOSCH | 0 986 TB3 041 |
METELLI | 22-0513-0 |
LPR | 05P1375 |
BOSCH | 0 986 AB2 977 |
BOSCH | 0 986 AB3 782 |
APEC | PAD1350 |
APEC | PAD1555 |
DAVID VASCO | Q3450 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname