Asukoht | Esisild |
---|---|
WVA-number | 24336 |
Paksus (mm) | 17.5 |
Laius (mm) | 139 |
Kõrgus (mm) | 56 |
Kulumisandur | mitte kulumishoiatusnäidiku jaoks ettevalmistatud |
Pidurisüsteem | AKEBONO |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma kruvideta |
Piduriklots | Lõigatud servaga |
Täiendav tooteinfo | distantsseibidega |
Täidab ECE normi | ECE R90 |
Seeria | BREYKO |
TOYOTA | 044650R010 |
---|---|
TOYOTA | 446502400 |
LEXUS | 04465YZZDR |
LEXUS | 04465 42 160 |
TOYOTA | 0446502220 |
TOYOTA | 0446502240 |
TOYOTA | 0446502310 |
TOYOTA | 0446502400 |
TOYOTA | 0446512610 |
TOYOTA | 0446542160 |
TOYOTA | 0446542200 |
TOYOTA | 04465YZZDR |
TOYOTA | PV565H |
LEXUS | PV565H |
METELLI | 22-0747-0 |
---|---|
KAMOKA | JQ101262 |
DENCKERMANN | B111189 |
BOSCH | 0 986 AB2 133 |
BOSCH | 0 986 AB1 471 |
BOSCH | 0 986 AB2 396 |
BOSCH | 0 986 AB1 080 |
BOSCH | 0 986 AB1 423 |
BOSCH | 0986AB2964 |
BOSCH | 0986AB3946 |
FEBI BILSTEIN | 16650 |
BREMBO | P 83 071 |
BLUE PRINT | ADT342162 |
ATE | 13.0460-5767.2 |
VALEO | 301943 |
VALEO | 598943 |
BOSCH | 0 986 494 240 |
BOSCH | 0 986 TB3 082 |
JURID | 572598J |
JURID | 572598JC |
TRW | GDB3425 |
BREMBO | P 83 082 |
FERODO | FDB1891 |
FERODO | FSL1891 |
DELPHI | LP2002 |
REMSA | 1232.00 |
A.B.S. | 37544 |
NIPPARTS | J3602120 |
BLUE PRINT | ADT342171 |
APEC | PAD1593 |
DAVID VASCO | Q3425 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname