Asukoht | Esisild |
---|---|
WVA-number | 24077 |
Paksus (mm) | 19.1 |
Laius (mm) | 117 |
Kõrgus (mm) | 64 |
Kulumisandur | kulumisanduri valmidusega |
Pidurisüsteem | LUCAS |
Piduriklots | Lõigatud servaga |
Täiendav tooteinfo | distantsseibidega |
Täidab ECE normi | ECE R90 |
Seeria | BREYKO |
MERCEDES-BENZ | 169 420 03 20 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 169 420 07 20 |
MERCEDES-BENZ | 169 420 09 20 |
MERCEDES-BENZ | 169 420 13 20 |
MERCEDES-BENZ | 169 420 20 20 |
MERCEDES-BENZ | A 169 420 03 20 |
MERCEDES-BENZ | A 169 420 07 20 |
MERCEDES-BENZ | A 169 420 09 20 |
MERCEDES-BENZ | A 169 420 13 20 |
MERCEDES-BENZ | A 169 420 20 20 |
DENCKERMANN | B111046 |
---|---|
REMSA | 114460 |
TRW | GDB1630 |
KAMOKA | JQ101208 |
DENCKERMANN | B111129 |
VALEO | 598704 |
JURID | 573226J |
JURID | 573226JC |
FEBI BILSTEIN | 16536 |
DELPHI | LP1948 |
REMSA | 1144.00 |
A.B.S. | 37456 OE |
A.B.S. | P50056 |
LPR | 05P1242 |
TRUSTING | 662.0 |
ATE | 13.0460-2711.2 |
ATE | 13.0470-2711.2 |
JURID | 573265J |
JURID | 573265JC |
FERODO | FDB1749 |
FERODO | FSL1749 |
BOSCH | 0 986 494 087 |
BOSCH | 0 986 494 290 |
FEBI BILSTEIN | 16810 |
BOSCH | 0 986 494 570 |
BOSCH | 0 986 495 273 |
BOSCH | 0 986 TB2 898 |
METELLI | 22-0646-0 |
VAICO | V30-8186 |
BREMBO | P50056N |
APEC | PAD1439 |
DAVID VASCO | Q1630 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname