Asukoht | Esisild |
---|---|
WVA-number | 23762 |
WVA-number | 23912 |
Paksus (mm) | 18.5 |
Laius (mm) | 155 |
Kõrgus (mm) | 73 |
Kulumisandur | mitte kulumishoiatusnäidiku jaoks ettevalmistatud |
Pidurisüsteem | Teves |
Laius 1 (mm) | 156 |
Piduriklots | Lõigatud servaga |
Täiendav tooteinfo | distantsseibidega |
Täidab ECE normi | ECE R90 |
Seeria | BREYKO |
FORD | 1 368 558 |
---|---|
OPEL | 16 05 195 |
OPEL | 1605 558 |
VOLVO | 30683274-0 |
VOLVO | 3 074 202 90 |
VOLVO | 3 131 765 8 |
OPEL | 93 188 031 |
OPEL | 93 190 982 |
SAAB | 93 19 5754 |
MAZDA | B3Y F-33-23Z |
VOLVO | 3068327-4 |
VOLVO | 3071479-1 |
VOLVO | 3074202-9 |
VOLVO | 3121218-4 |
FORD | 4N51 2K021 AB |
VALEO | 598822 |
---|---|
JURID | 573199J |
JURID | 573199JC |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3603011 |
TRW | GDB1607 |
FERODO | FDB1706 |
FERODO | FQT1706 |
FERODO | FSL1706 |
A.B.S. | 37464 |
BOSCH | 0 986 494 077 |
BREMBO | P 24 057 |
BREMBO | P 10 012 |
LPR | 05P1277 |
BOSCH | 0 986 494 492 |
BOSCH | 0 986 TB2 850 |
TRUSTING | 565.3 |
FEBI BILSTEIN | 116212 |
KAMOKA | JQ1013412 |
DENCKERMANN | B111121 |
METELLI | 22-0549-3 |
FERODO | FDB1706-D |
DELPHI | LP1943 |
BLUE PRINT | ADM54299 |
ATE | 13.0460-7204.2 |
ATE | 13.0470-7204.2 |
REMSA | 96420 |
LUCAS | LBP1702 |
APEC | PAD1420 |
DAVID VASCO | Q1607 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname