Asukoht | Tagasild |
---|---|
WVA-number | 24008 |
Paksus (mm) | 18.5 |
Laius (mm) | 102 |
Kõrgus (mm) | 50 |
Kulumisandurite arv [silla lõikes] | 2 |
Kulumisandur | koos kulumianduriga |
Pidurisüsteem | Bosch |
Hoiatuskontakti pikkus (mm) | 95 |
Piduriklots | Lõigatud servaga |
Täiendav tooteinfo | distantsseibidega |
Täidab ECE normi | ECE R90 |
Seeria | BREYKO |
MERCEDES-BENZ | 006 420 2120 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A 003 420 81 20 |
MERCEDES-BENZ | A006 420 21 20 |
MERCEDES-BENZ | 0004216210 |
MERCEDES-BENZ | 0014211010 |
MERCEDES-BENZ | 0034208120 |
MERCEDES-BENZ | 0064204420 |
MERCEDES-BENZ | A0004216210 |
MERCEDES-BENZ | A0014211010 |
MERCEDES-BENZ | A0064204420 |
MERCEDES-BENZ | A 639 420 01 00 |
MERCEDES-BENZ | A 639 420 02 00 |
Mercedes-Benz Group | A 639 420 01 00 |
MERCEDES-BENZ | 6394200100 |
Mercedes-Benz Group | 639 420 01 00 |
FERODO | FSL1601 |
---|---|
DENCKERMANN | B110893 |
KAMOKA | JQ1012988 |
JURID | 573222JC |
VALEO | 872008 |
BOSCH | 0 986 AB2 578 |
TRUSTING | 592.0W |
BREMBO | P50051N |
METELLI | 22-0576-0K |
ATE | 13.0460-3821.2 |
VALEO | 598765 |
BOSCH | 0 986 494 082 |
BOSCH | 0 986 494 603 |
BOSCH | 0 986 495 088 |
BOSCH | 0 986 TB2 883 |
JURID | 573222J |
FEBI BILSTEIN | 16535 |
TRW | GDB1601 |
BREMBO | P 50 051 |
FERODO | FDB1494 |
FERODO | FSL1494 |
FERODO | FVR1494 |
DELPHI | LP1939 |
REMSA | 1110.02 |
VAICO | V30-8133 |
A.B.S. | 37450 |
A.B.S. | 37450 OE |
LPR | 05P1246 |
ProfiPower | 1B2043 |
DAVID VASCO | Q1601 |
APEC | PAD1436 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname