Asukoht | Tagasild |
---|---|
WVA-number | 23326 |
Paksus (mm) | 17.5 |
Laius (mm) | 116 |
Kõrgus (mm) | 58 |
Kulumisandurite arv [silla lõikes] | 1 |
Kulumisandur | koos kulumianduriga |
Pidurisüsteem | LUCAS |
Hoiatuskontakti pikkus (mm) | 170 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma kruvideta |
Piduriklots | Lõigatud servaga |
Täiendav tooteinfo | distantsseibidega |
Täidab ECE normi | ECE R90 |
Seeria | BREYKO |
VW | 7H0 698 151 C |
---|---|
AUDI | 7H0 698 151 C |
SKODA | 7H0 698 151 C |
VW | 7E0 698 451 |
VW | 7E0 698 451 B |
VW | 7H0 698 451 |
VW | 7H0 698 451 B |
VW | 7E0698451C |
VW | 7E0698451D |
VW | 7H0698451D |
VW | 7H0698451E |
KAMOKA | JQ1013288 |
---|---|
DENCKERMANN | B110853 |
BREMBO | P85083N |
TRW | GDB1557 |
JURID | 573220J |
JURID | 573220JC |
ATE | 13.0460-2882.2 |
VALEO | 598671 |
FEBI BILSTEIN | 16860 |
BREMBO | P 85 083 |
FERODO | FSL1644 |
FERODO | FVR1644 |
DELPHI | LP1911 |
REMSA | 89711 |
A.B.S. | 37413 |
A.B.S. | 37413 OE |
DELPHI | LP1860 |
VALEO | 872326 |
BOSCH | 0 986 494 108 |
LPR | 05P1206 |
BOSCH | 0 986 494 583 |
BOSCH | 0 986 495 094 |
BOSCH | 0 986 TB2 426 |
METELLI | 22-0554-0 |
TRUSTING | 570.0 |
VAICO | V10-8176 |
VAICO | V10-8176-1 |
LUCAS | LBP1652 |
ProfiPower | 1B2019 |
APEC | PAD1352 |
DAVID VASCO | Q1557 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname