Pikkus (mm) | 376 |
---|---|
Laius (mm) | 192 |
Kõrgus (mm) | 42 |
Kuju | ristkülik |
Filtritüüp | Filterelement |
Seeria | VASCO FILTERS |
VAG | 036 129 620H |
---|---|
VAG | 036 129 620J |
VALEO | 585154 |
---|---|
BOSCH | S0035 |
PURFLUX | A1301 |
FRAM | CA10509 |
FEBI BILSTEIN | 29965 |
WIX FILTERS | WA9545 |
CROSLAND FILTERS | 8562 |
MULLER FILTER | PA3260 |
MISFAT | P342 |
BOSCH | F 026 400 035 |
UFI | 30.342.00 |
VAICO | V10-0437 |
ALCO FILTER | MD-8358 |
FILTRON | AP 183/3 |
TECNOCAR | A2271 |
CLEAN FILTERS | MA3105 |
A.L. FILTER | ALA18018 |
SOFIMA | S 3342 A |
CHAMPION | U748/606 |
HENGST FILTER | E892L |
CHAMPION | U748 |
CHAMPION | CAF100748P |
QUINTON HAZELL | QFA0453 |
KOLBENSCHMIDT | 50014106 |
ACDelco | PC3254E |
DENCKERMANN | A140336 |
MEYLE | 112 321 0007 |
KOLBENSCHMIDT | 4106AP |
BLUE PRINT | ADV182206 |
FIL FILTER | HP 2242 |
BOSCH | 0986AF2874 |
LAUTRETTE | ELP9192 |
MAGNETI MARELLI | 153071760732 |
KAMOKA | F233701 |
TECNECO FILTERS | AR036620HPM |
SOFIMA | S3435A |
BIG FILTER | GB8000 |
BIG FILTER | GB8001 |
MANN-FILTER | C 3880 |
MAGNETI MARELLI | 71760732 |
MAHLE | LX 2010 |
CoopersFiaam | PA7581 |
CHAMPION | CU213-01/A01 |
CHAMPION | CU402-03 |
FEBI BILSTEIN | 221252 |
FEBI BILSTEIN | 222031 |
SCT - MANNOL | SB 2218 |
ASHIKA | FA-0920JM |
MEAT & DORIA | 18527 |
MAHLE | LX 3184 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname