Asukoht | Esisild |
---|---|
Paksus (mm) | 19 |
Laius (mm) | 151 |
Kõrgus (mm) | 58 |
Kulumisandur | koos kulumianduriga |
Pidurisüsteem | Bosch |
FIAT | 0000077362093 |
---|---|
LANCIA | 0000077362093 |
LANCIA | 7736 5188 |
FIAT | 7 736 518 8 |
ALFA ROMEO | 77 365 188 |
CHRYSLER | 77365808 |
ALFA ROMEO | 77 365 808 |
FIAT | 7 736 580 8 |
LANCIA | 7 736 580 8 |
PAGID | T2218 |
---|---|
TEXTAR | 2371104 |
TRW | GDB1855 |
BORG & BECK | BBP2318 |
GIRLING | 6118554 |
BREMBO | P 23 145 |
MAGNETI MARELLI | 363700205164 |
DELPHI | LP2299 |
METELLI | 22-0577-1 |
ROADHOUSE | 2860.02 |
LPR | 05P1658 |
sbs | 1501222369 |
FEBI BILSTEIN | 116012 |
FEBI BILSTEIN | 116013 |
HELLA | 8DB 355 020-561 |
ZIMMERMANN | 23711.190.2 |
MEYLE | 025 237 1119 |
METZGER | 0860.02 |
REMSA | 286002 |
fri.tech. | 593.1 |
TEXTAR | 23711 18,2 15 |
HELLA | 8DB 355 018-841 |
PAGID | T5164 |
VALEO | 598428 |
BOSCH | 0 986 424 595 |
TEXTAR | 2371102 |
JURID | 573076J |
JURID | 573076D |
MINTEX | MDB2241 |
FERODO | FSL1468 |
FTE | BL1858A4 |
DELPHI | LP1720 |
JURID | 573076JC |
BREMBO | P 23 086 |
ZIMMERMANN | 23711.190.1 |
NK | 222369 |
REMSA | 0860.01 |
REMSA | 0860.02 |
REMSA | 86001 |
REMSA | 86002 |
LPR | 05P765 |
BLUE PRINT | ADL144203 |
WAGNER | WBP23711A |
ROULUNDS RUBBER | 694081 |
TRISCAN | 8110 12023 |
AISIN | BPFI-1050 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname