Asukoht | Esisild |
---|---|
Paksus (mm) | 18.9 |
Laius (mm) | 162 |
Kõrgus (mm) | 64 |
Kulumisandur | koos kulumianduriga |
Pidurisüsteem | TRW |
PEUGEOT | 4253 65 |
---|---|
CITROEN | 4253 66 |
CITROEN | 4254 A2 |
PEUGEOT | 4254 A2 |
FIAT | 71770048 |
FIAT | 77364512 |
LANCIA | 77364512 |
FIAT | 9467548987 |
FIAT | 9467548988 |
TOYOTA | SU001-A1067 |
CITROEN | 4253 64 |
CITROEN | 16 736 013 80 |
PEUGEOT | 16 736 013 80 |
REMSA | 129211 |
---|---|
TRW | GDB1719 |
MAGNETI MARELLI | 363702161503 |
QUINTON HAZELL | BP1572 |
A.B.S. | 37589 |
GIRLING | 6117191 |
BOSCH | 0 986 TB3 037 |
Brake ENGINEERING | PA1908 |
MERITOR | MVP2006 |
ATE | 13.0460-2738.2 |
PAGID | T1708 |
VALEO | 598899 |
TEXTAR | 2459501 |
JURID | 573280J |
MINTEX | MDB2901 |
BREMBO | P 61 096 |
FERODO | FVR1771 |
ZIMMERMANN | 24595.185.1 |
ZIMMERMANN | 24595.185.2 |
FTE | BL2063A4 |
TRISCAN | 8110 10574 |
DELPHI | LP1995 |
METZGER | 1292.01 |
BORG & BECK | BBP2030 |
NK | 221961 |
REMSA | 1292.01 |
LPR | 05P1348 |
MGA | 878 |
WAGNER | WBP24595A |
HELLA | 8DB 355 013-411 |
VALEO | 872595 |
FEBI BILSTEIN | 16830 |
BOSCH | 0 986 494 163 |
BOSCH | 0 986 TB3 015 |
METELLI | 22-0707-0 |
QH Benelux | 7849 |
MEYLE | 025 245 9518/W |
DITAS | DFB2934 |
SWAG | 62 91 6830 |
BENDIX | DB2326 |
APEC | PAD1539 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname