Asukoht | esisild vasakul |
---|---|
Pidurisadula tüüp | Sadul |
Pidurisüsteem | ATE |
Kolvi läbimõõt [mm] | 57 |
Materjal | Malm |
Paaristoote koodid | R-K0304 |
FORD | 1 223 616 |
---|---|
FORD | 1 459 585 |
FORD | 1 682 876 |
FORD | 1 755 032 |
FORD | 1802060 |
VOLVO | 36000484 |
FORD | 3M51 2B302 AA |
FORD | 3M51 2B302 BA |
VOLVO | 8602907 |
VOLVO | 8603938 |
FORD | AV61 2B302 AA |
MAZDA | BPYK-33-71XA |
MAZDA | BPYK-33-71XB |
MAZDA | BPYK-33-71XC |
FORD | CN152B302BA |
FORD | CV61 2B302 PA |
KAWE | 343394 |
---|---|
JURID | 694345J |
FERODO | FCL694345 |
TRISCAN | 8170 343394 |
GIRLING | 7112394 |
HELLA | 8AC 355 391-491 |
ATE | 11.9571-9813.2 |
SPIDAN | 403394 |
PAGID | 76643 |
REMSA | 9023631 |
ERA Benelux | BC63394 |
HELLA PAGID | 8AN 355 791-491 |
GENERAL RICAMBI | FO6183 |
BLUE PRINT | ADM54846 |
HELLA | 8AN 355 791-491 |
REMY | DC83394 |
REMY | RAB94405 |
TEXTAR | 38078200 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3213039 |
A.B.S. | 429581 |
Brake ENGINEERING | CA2363 |
ELSTOCK | 82-0711 |
BENDIX | 694345B |
TRW | BHX394E |
FTE | RX571316A0 |
NK | 2125155 |
Delco Remy | DC83394 |
sbs | 13012125155 |
HELLA PAGID | 8AC 355 391-491 |
BREMBO | F 24 112 |
ATE | 11.9571-9785.2 |
ATE | 24.3571-9813.5 |
BOSCH | 0 986 473 385 |
BUDWEG CALIPER | 343394 |
OPTIMAL | BC-1070L |
APEC | LCA136 |
ASHUKI by Palidium | M453-75NEW |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname