Asukoht | Tagasild paremal |
---|---|
Keerme tüüp | Sisekeere |
Keermemõõt 1 | M10x1 |
Keermemõõt 2 | M10x1 |
CITROEN | 4806.47 |
---|---|
PEUGEOT | 4806.40 |
PEUGEOT | 4806.47 |
RENAULT | 6025 307 607 |
RENAULT | 7704 003 957 |
RENAULT | 8200 045 573 |
TEXTAR | 40006900 |
---|---|
TRW | PHA370 |
DELPHI | LH3260 |
DELPHI | LH6103 |
METZGER | 4111164 |
NK | 853727 |
CORTECO | 19018890 |
CEF | 510992 |
FERODO | FHY2308 |
FTE | 185.642E.1 |
GIRLING | 9001370 |
HELLA | 8AH 355 461-491 |
HELLA PAGID | 8AH 355 461-491 |
JURID | 172072J |
QH Benelux | BH10264 |
TRISCAN | 8150 25212 |
PAGID | 70397 |
MAGNETI MARELLI | 440019018890 |
OPTIMAL | BSL-882 |
MAPCO | 3932 |
Brovex-Nelson | H3624 |
FEBI BILSTEIN | 45299 |
REMSA | 1922.02 |
FIRST LINE | FBH6836 |
SPIDAN | 39435 |
SPIDAN | 338757 |
OPTIMAL | BSL-878 |
OPTIMAL | BSL-2395 |
MEYLE | 11-14 525 0013 |
REMSA | G1900.65 |
ROADHOUSE | 1900.65 |
WOKING | G1900.65 |
REMSA | 1900.65 |
ATE | 24.5229-0181.3 |
BENDIX | 171031B |
QUINTON HAZELL | BFH4574 |
NK | 853723 |
BOSCH | 1 987 476 670 |
QUINTON HAZELL | HBS4574 |
BREMBO | T 68 039 |
BREMBO | T 61 018 |
FERODO | FHY2063 |
PEX | 22.092 |
LPR | 6T46025 |
BORG & BECK | BBH6274 |
TRISCAN | 8150 28205 |
MAGNETI MARELLI | 440019018158 |
FIRST LINE | FBH6274 |
MGA | F4853 |
LUCAS | GHP1337 |
APEC | HOS3255 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname