Asukoht | Esisild |
---|---|
Keerme tüüp | Sisekeere |
Keermemõõt 1 | M10x1 |
Keermemõõt 2 | M10x1 |
MERCEDES-BENZ | A2013201672 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A1263202072 |
MERCEDES-BENZ | 1263202072 |
MERCEDES-BENZ | 2013201672 |
MERCEDES-BENZ | 001 428 9535 |
MERCEDES-BENZ | 123 420 9128 |
MERCEDES-BENZ | 142 895 3500 |
MERCEDES-BENZ | A0014289535 |
MERCEDES-BENZ | A123 420 91 28 |
MERCEDES-BENZ | A142 895 35 00 |
TRW | GHP934 |
---|---|
DELPHI | BFH4408 |
LUCAS ELECTRICAL | PHA263 |
ATE | 83520404703 |
TEXTAR | 40075700 |
TRW | PHA263 |
METZGER | 4112304 |
HELLA | 8AH 355 460-951 |
BOSCH | 1 987 476 392 |
QUINTON HAZELL | HBS4408 |
BREMBO | T 50 037 |
LPR | 6T46897 |
BORG & BECK | BBH6382 |
JURID | 172554J |
REMSA | 1900.27 |
TRISCAN | 8150 23101 |
FIRST LINE | FBH 6382 |
PAGID | 70132 |
MAPCO | 3805 |
SPIDAN | 39307 |
LEMFÖRDER | 18777 01 |
QH Benelux | BH11590 |
OPTIMAL | BSL-2372 |
MEYLE | 014 042 0010 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.35.297 |
BENDIX | 172554B |
QUINTON HAZELL | BFH4408 |
FEBI BILSTEIN | 09486 |
DELPHI | LH2304 |
NK | 853317 |
CEF | 510138 |
FTE | 470.51.0 |
PEX | 22.061 |
FERODO | FHY2313 |
GIRLING | 9001263 |
Brake ENGINEERING | BH772304 |
A.B.S. | SL 3152 |
ATE | 83.6204-0470.3 |
MAGNETI MARELLI | 440019018649 |
LUCAS ELECTRICAL | GHP934 |
APEC | HOS3096 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname