Asukoht | Tagasild |
---|---|
Maksimaalne kulunud trumli mõõt [mm] | 181.3 |
Sisemine piduritrumli kõrgus [mm] | 52 |
Aukude arv | 4 |
Ava Ø (mm) | 100 |
Sisemine piduritrumli läbimõõt [mm] | 180 |
RENAULT | 7700 419 824 |
---|---|
DACIA | 7700 419 824 |
PAGID | 61236 |
---|---|
VALEO | 237006 |
TEXTAR | 94023600 |
JURID | 329224J |
BENDIX | 329224B |
MINTEX | MBD183 |
FERODO | FDR329224 |
BORG & BECK | BBR7068 |
BORG & BECK | BBR7134 |
NK | 253911 |
MGA | TR7539 |
QUINTON HAZELL | BDR178 |
QUINTON HAZELL | BDR439 |
FEBI BILSTEIN | 09029 |
FTE | BT178 |
BOSCH | 0 986 477 112 |
QUINTON HAZELL | BTF178 |
OMC | 100528 |
HELLA PAGID | 8DT 355 300-351 |
FTE | BT178L |
BREMBO | 14.7754.10 |
REMSA | 7129.00 |
LPR | 7D0395 |
LPR | 7D0395C |
TEXTAR | 98100013501 |
ATE | 24.0218-0032.1 |
METZGER | BT639 |
METELLI | 18-0156 |
Brake ENGINEERING | DR962324 |
ATE | 24.0218-0732.2 |
TRISCAN | 8120 25201 |
MAPCO | 35101 |
MEYLE | 16-15 523 0019 |
FIRST LINE | FBR913 |
BOSCH | 0 986 477 304 |
TRISCAN | 8120 25208 |
TRISCAN | 8120 25211 |
SWAG | 60 90 9029 |
PEX | 150057 |
PEX | 150069 |
DELPHI | BT178 |
METELLI | 18-0156K |
QH Benelux | 66371 |
BOSCH | 0 986 477 061 |
DELPHI | BF426 |
HELLA | 8DT 355 300-351 |
TRW | DB4245 |
ZIMMERMANN | 470.1850.00 |
APEC | DRM9168 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname