Asukoht | Esisild |
---|---|
Kõrgus (mm) | 49 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 17 |
Keermemõõt | 12.75 |
Minimaalne paksus [mm] | 15 |
Välisläbimõõt [mm] | 231 |
Aukude arv | 4 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 60 |
Ava Ø (mm) | 100 |
Pealispind | õlitatud |
SUZUKI | 55311-75F00-000 |
---|---|
SUZUKI | 55311-M75F0-0 |
SUZUKI | 55311M75F00000 |
HAFEI | AB35010013 |
SUZUKI | 55311-A75F00-000 |
SUZUKI | 55311 75F 00 |
PAGID | 54133 |
---|---|
VALEO | 197163 |
TEXTAR | 92113300 |
JURID | 562167JC |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3308012 |
MINTEX | MDC1374 |
TRW | DF4315 |
BORG & BECK | BBD4167 |
NK | 205209 |
NK | 315209 |
NIPPARTS | J3308012 |
MGA | D1431 |
Brake ENGINEERING | DI955870 |
BOSCH | 0 986 479 241 |
FERODO | DDF1117-1 |
FTE | BS5030 |
TEXTAR | 98200113301 |
METELLI | 23-0587 |
A.B.S. | 16995 |
LPR | S5131V |
PILENGA | V557 |
JURID | 562167J |
BENDIX | 562167B |
MAGNETI MARELLI | 353611906250 |
BREMBO | 09.3095.20 |
FERODO | DDF1117 |
REMSA | 61353.10 |
BENDIX | 562167BC |
BOSCH | 0 986 AB6 783 |
JAPANPARTS | DI-812 |
QH Benelux | 58039 |
National | NBD961 |
ST-TEMPLIN | 03.110.27000 |
BOSCH | 0 986 AB9 502 |
BOSCH | 0 986 BB4 354 |
FIRST LINE | FBD 1139 |
TRISCAN | 8120 69110 |
METZGER | 22010 |
BOSCH | 0 986 AB6 686 |
DELPHI | BS5030 |
CAR | HPD 768 |
ST-TEMPLIN | 03.110.27005 |
QUINTON HAZELL | BDC5030 |
QUINTON HAZELL | BSF 5030 |
DELPHI | BG3499 |
HELLA | 8DD 355 108-571 |
CAR | 142.768 |
MEYLE | 33-15 521 0012 |
BOSCH | 0 986 AB5 121 |
BLUE PRINT | ADK84314 |
ATE | 24.0117-0105.1 |
TRUSTING | DF926 |
AP | 22010 |
APEC | DSK2055 |
ASHUKI by Palidium | 0990-2108 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname