Asukoht | Tagasild |
---|---|
Kõrgus (mm) | 43 |
Piduriketta liik | täis |
Piduriketta paksus [mm] | 9 |
Minimaalne paksus [mm] | 7.3 |
Välisläbimõõt [mm] | 276 |
Aukude arv | 5 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 67 |
Ava Ø (mm) | 112 |
Pealispind | õlitatud |
Ava läbimõõt 2 [mm] | 9.2 |
Ava läbimõõt 1 [mm] | 15.2 |
MERCEDES-BENZ | 246.423.00.12 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A246 423 00 12 |
MERCEDES-BENZ | A246 423 00 12 07 |
MERCEDES-BENZ | 246 423 0012 07 |
sbs | 18152033113 |
---|---|
sbs | 18153133113 |
PAGID | 55413 |
VALEO | 197475 |
TEXTAR | 92241303 |
MINTEX | MDC2522 |
DELPHI | BG4555 |
BORG & BECK | BBD5269 |
NK | 2033113 |
NK | 3133113 |
Brake ENGINEERING | DI957025 |
BLUE PRINT | ADU174329 |
BREMBO | 08.B347.40 |
BREMBO | 08.B347.41 |
REMSA | 61465.00 |
ROADHOUSE | 61465.00 |
LPR | M2081P |
PILENGA | 5910 |
HELLA PAGID | 8DD 355 119-431 |
BOSCH | 0 986 479 A03 |
ATE | 24.0109-0173.1 |
FEBI BILSTEIN | 43816 |
A.B.S. | 18170 |
KAWE | 61465 00 |
BRECO | BS 6033 |
WOKING | D61465.00 |
TRISCAN | 8120231021 |
METELLI | 23-1437C |
VAICO | V30-40057 |
CAR | 142.1720 |
MEYLE | 015 523 0004/PD |
MEYLE | 015 523 0015/PD |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.35.439 |
ZIMMERMANN | 400.3680.20 |
HELLA | 8DD 355 119-431 |
SWAG | 10 94 3816 |
FREMAX | BD-0109 |
TRW | DF6376 |
DELPHI | BG4555C |
TRISCAN | 8120 231021C |
AP | 15041 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname