Asukoht | Esisild |
---|---|
Kõrgus (mm) | 66 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 30 |
Minimaalne paksus [mm] | 28.4 |
Materjal | Hall malm |
Välisläbimõõt [mm] | 348 |
Aukude arv | 5 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 75 |
Ava Ø (mm) | 120 |
Pealispind | õlitatud |
Ava läbimõõt 1 [mm] | 16.5 |
BMW | 3411 6 793 125 |
---|---|
BMW (BRILLIANCE) | 34 11 6 793 125 |
BMW | 6775277 |
BMW | 34116775277 |
BMW | 6 793 125 |
BORG & BECK | BBD6041S |
---|---|
LPR | B2070V |
CAR | 142.1587 |
HELLA PAGID | 8DD 355 120-651 |
HELLA | 8DD 355 120-651 |
A.B.S. | 18261 |
WOKING | D61549.10 |
COMLINE | ADC1783V |
KAMOKA | 103307 |
BENDIX | 562679BC |
E.T.F. | 19-2698 |
TEXTAR | 92265725 |
JURID | 562679JC |
TRW | DF6615S |
DELPHI | BG9154C |
Brake ENGINEERING | DI956896S |
GIRLING | 6066155 |
BOSCH | 0 986 479 772 |
BREMBO | 09.C409.13 |
QUINTON HAZELL | BDC6006 |
FERODO | DDF2047C-1 |
REMSA | 61549.10 |
LPR | B2070VBR |
ATE | 24.0130-0218.2 |
FTE | BS7845HB |
METELLI | 23-1268C |
TRISCAN | 8120 111014C |
METZGER | 6110675 |
BRECO | BZ 9129 |
NK | 341593 |
OPTIMAL | BS-9318 |
VAICO | V20-80088 |
KAWE | 61549 10 |
CIFAM | 800-1268C |
BOSCH | 0 986 479 E16 |
SWAG | 20 10 5723 |
OPTIMAL | BS-9318HC |
REMSA | 61842.10 |
FEBI BILSTEIN | 105723 |
ZIMMERMANN | 150.3483.20 |
NK | 3415122 |
BOSCH | 0 986 AB5 961 |
REMY | RAD1530C |
DELPHI | BG9154BC |
TEXTAR | 92313405 |
MEYLE | 383 521 1008/PD |
HELLA | 8DD 355 133-751 |
HELLA PAGID | 8DD 355 133-751 |
AP | 25519Z |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname