Asukoht | Tagasild |
---|---|
Kõrgus (mm) | 58 |
Piduriketta liik | täis |
Trumli läbimõõt [mm] | 168 |
Piduriketta paksus [mm] | 10.5 |
Keermemõõt | 12.6 |
Minimaalne paksus [mm] | 8 |
Välisläbimõõt [mm] | 257 |
Aukude arv | 4 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 60 |
Ava Ø (mm) | 114 |
Pealispind | õlitatud |
SGM SAAB | 24535045 |
---|---|
BUICK | 96 549 630 |
GENERAL MOTORS | 96 549 630 |
CHEVROLET | 96549630 |
DAEWOO | 96549630 |
GM KOREA | 96549630 |
VALEO | 197591 |
---|---|
VALEO | 297591 |
TEXTAR | 92163003 |
BENDIX | 562740BC |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3310908 |
MINTEX | MDC1900 |
QUINTON HAZELL | BDC5558 |
BORG & BECK | BBD4582 |
NK | 205011 |
NK | 315011 |
Brake ENGINEERING | DI956601 |
BOSCH | 0 986 479 404 |
BREMBO | 08.A872.11 |
FERODO | DDF1606-1 |
REMSA | 6876.00 |
BOSCH | 0 986 479 S08 |
BOSCH | F 026 A05 685 |
FTE | BS7736 |
FTE | BS7736B |
BENDIX | 562882BC |
OPTIMAL | BS-8478 |
METELLI | 23-0953 |
TRUSTING | DF092 |
CAR | 142.1545 |
MEYLE | 29-15 523 0002 |
TRISCAN | 8120 21108 |
QUINTON HAZELL | BSF5558 |
BOSCH | 0 986 AB6 863 |
HELLA | 8DD 355 114-161 |
FERODO | DDF1606P-D |
OPTIMAL | BS-8478C |
BLUE PRINT | ADG04362 |
BREMBO | 08.A872.10 |
FEBI BILSTEIN | 108451 |
ATE | 24.0110-0340.1 |
PAGID | 54630 |
BOSCH | 0 986 479 985 |
TEXTAR | 92163000 |
TRW | DF7381 |
FERODO | DDF1606 |
FERODO | DDF1606C |
DELPHI | BG4091 |
APEC | DSK2485 |
ASHUKI by Palidium | 09939090 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname