Asukoht | esisild vasakul |
---|---|
Uus osa | |
Vana detaili tagastus mittevajalik | |
Kaal (kg) | 4.54 |
Materjal | Hall malm |
Pidurisüsteem | ATE |
pidurikettajämedusele (mm) | 22 |
Kolvi läbimõõt [mm] | 60 |
Oluline on võrrelda vana uue osaga (eriti OE-numbrit) | |
Paaristoote koodid | 67SKV162 |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (2 kolbi) |
MERCEDES-BENZ | 003 421 24 95 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 0034212498 |
MERCEDES-BENZ | 107 420 0083 |
MERCEDES-BENZ | A 003 421 24 95 |
MERCEDES-BENZ | A0034212498 |
MERCEDES-BENZ | A107 420 00 83 |
TRW | BHS160E |
---|---|
BUDWEG CALIPER | 34808 |
NK | 213359 |
BOSCH | 0 986 473 750 |
TEXTAR | 38209800 |
A.B.S. | 420391 |
Brake ENGINEERING | CA562 |
KAWE | 34808 |
DRI | 3173010 |
FTE | RX60109A0 |
JURID | 692267J |
FERODO | FCL692267 |
BREMBO | F 50 044 |
ELSTOCK | 82-1703 |
EAI | 2224289 |
REMSA | 9005621 |
DEPA | ET7808 |
SNRA | 1224289 |
SHAFTEC | BC548 |
ATI | E808 |
VEGE | 25054301 |
TRISCAN | 8170 34808 |
TRW | BHS160 |
DA SILVA | ET3849 |
ERA Benelux | BC60808 |
BENDIX | 592894 |
SERA | 3224289 |
RE-EX | 506-04982 |
ATE | 24.4601-8034.5 |
EUROBRAKE | 5301213359 |
STARTCAR | 6224289 |
TRISCAN | 817523115 |
Axia | 39808 |
FTE | 9292138 |
TMI | BR004982 |
ASHUKI by Palidium | PAL42643 |
MAPCO | 144302 |
RIDEX | 78B0608 |
SERCORE | 23CA0293 |
4X4 ESTANFI | PDF-90-329 |
TECDRIVE | TET0863 |
Frankberg | 5481FB0003655 |
ASHIKA | CAL455LJM |
JAPKO | CAL455LJM |
JAPANPARTS | CAL455LJM |
MDR | EUB-1213359 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname