Kaal (kg) | 0.03 |
---|---|
Oluline on võrrelda vana uue osaga (eriti OE-numbrit) | |
Pistikkontaktide arv | 2 |
OPEL | 04 414 818 |
---|---|
OPEL | 093 851 952 |
RENAULT | 2532 500 07R |
RENAULT | 253250009R |
OPEL | 4414818 |
CHEVROLET | 4414818 |
GENERAL MOTORS | 4414818 |
RENAULT | 8200 168 240 |
RENAULT | 8200 276 360 |
CHEVROLET | 93851952 |
OPEL | 93 851 952 |
GENERAL MOTORS | 93 851 952 |
NISSAN | 2532 000 QAE |
METZGER | 0911088 |
---|---|
FAE | 24900 |
FACET | 7.1223 |
ERA | 330728 |
MEAT & DORIA | 35081 |
HOFFER | 3500081 |
WE PARTS | 411630079 |
CALORSTAT by Vernet | BS4632 |
SEIM | CS149 |
ANGLI | 40039 |
HELLA | 6DD 008 622-801 |
VEMO | V46-73-0033 |
SIDAT | 5.140094 |
EPS | 1.810.223 |
KW | 510 223 |
EPS | 71223 |
WILMINK GROUP | WG1964219 |
FISPA | 5.140094 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 70485621 |
MAXGEAR | 50-0606 |
OSSCA | 50949 |
WILMINK GROUP | WG2151225 |
KRAW | AN-2758 |
INTERMOTOR | 51623 |
AUTOTEAM | E140094 |
PATRON | PE11048 |
ESEN SKV | 38SKV821 |
NTY | ECW-RE-006 |
CSV electronic parts | CIL0094 |
SATO tech | E21-1022 |
RecOficial | CIL0094 |
SIDAT | 5.140094A2 |
FISPA | 5.140094A2 |
CASCO | CSN71S05AS |
CASCO | CSN71S05GS |
SANDO | SSN71S05.0 |
SANDO | SSN71S05.1 |
REAL | 8027350SBN |
REAL | 8027350SOE |
FLAMAR | SNF610S17HQ |
FLAMAR | SNF610S17RN |
AUTOTEAM | E140094A2 |
STORM QUALITY PARTS | STO373802 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname