Kontrolltähistus | ECE R90 |
---|---|
Piduritrumli läbimõõt väljaspool [mm] | 214 |
Maksimaalne kulunud trumli mõõt [mm] | 181.4 |
Sisemine piduritrumli kõrgus [mm] | 40 |
Piduritrumli kogukõrgus [mm] | 54 |
Aukude arv | 4 |
Ava Ø (mm) | 98 |
ainult paarina välja vahetada | |
Sisemine piduritrumli läbimõõt [mm] | 180 |
FORD | 1 541 801 |
---|---|
FORD | 1544173 |
FORD | 1 680 868 |
FORD | 1680869 |
FIAT | 468 19 776 |
FIAT | 51 863 510 |
FIAT | 51900803 |
FIAT | 7.599.325 |
FIAT | 7.750.119 |
FORD | 9S51111-3BA |
FORD | 9S51111-3CA |
FORD | 9S51111-3DA |
FORD | 9S51111-3AA |
VW | 18-0008 |
PAGID | 60905 |
---|---|
VALEO | 237027 |
TEXTAR | 94014800 |
JURID | 329007J |
BENDIX | 329007B |
MINTEX | MBD023 |
QUINTON HAZELL | BDR145 |
QUINTON HAZELL | BDR228 |
QUINTON HAZELL | BDR311 |
FEBI BILSTEIN | 10561 |
TRW | DB4105 |
TRW | DB4158 |
TRW | DB4398 |
FTE | BT228 |
DELPHI | BF274 |
DELPHI | BF391 |
NK | 252308 |
NK | 252309 |
MGA | T7455 |
QUINTON HAZELL | BTF228 |
OMC | 100108 |
PEX | 15.0002 |
MGA | T7438 |
PILENGA | 6011 |
HELLA PAGID | 8DT 355 300-081 |
ATE | 24.0218-0011.1 |
JURID | 329005J |
BENDIX | 329005B |
BREMBO | 14.6755.10 |
ZIMMERMANN | 230.1910.00 |
PEX | 150003 |
ROADHOUSE | 7068.00 |
TEXTAR | 98100014801 |
CIFAM | 700-008 |
METELLI | 18-0011 |
CIFAM | 700-011 |
ABE | C6F003ABE |
MAXGEAR | 19-0831 |
KAMOKA | 104026 |
DENCKERMANN | B140037 |
BOSCH | 0 986 477 083 |
BOSCH | 0 986 477 087 |
ZIMMERMANN | 230.1910.20 |
DELPHI | BF200 |
CAR | 433.062 |
BREMBO | 14 5071 10 |
ASHIKA | 56-00-0200 |
HART | 218 226 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname