Asukoht | taga |
---|---|
Asukoht | paremal |
Paaristoote koodid | 131-02-307 |
MERCEDES-BENZ | 212 320 38 25 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A2123200825 |
MERCEDES-BENZ | A2123204425 |
MERCEDES-BENZ | A2123203825 |
MERCEDES-BENZ | 212 320 4025 |
MERCEDES-BENZ | 212 320 0825 |
MERCEDES-BENZ | 212 320 4425 |
MERCEDES-BENZ | A212 320 4025 |
IPD | 43-2039 |
---|---|
montcada | 0296390 |
AUTEX | 933044 |
BBR Automotive | 001-10-19590 |
MAPCO | 40885 |
VEMO | V30-50-0004-1 |
DIPASPORT | SSA02790AN |
DIPASPORT | SSA02790N |
montcada | 296390 |
Arnott | A-2790 |
STELLOX | 30-00003-SX |
BILSTEIN | 40-303437 |
BILSTEIN | 40-303475 |
CAUTEX | 753185 |
Metalcaucho | 42961 |
STC | T442961 |
FARE SA | 31421 |
PLYOM | P753185 |
TRISCAN | 8720 23202 |
CORTECO | 49430430 |
Magnum Technology | MZM014MT |
at autoteile germany | AT10156 |
CPB | 500471 |
Stark | SKASS-1850030 |
RIDEX | 4119A0030 |
at autoteile germany | at11676 |
ESEN SKV | 58SKV012 |
VEMO | V30-50-20003 |
SACHS | 994 904 |
KAVO PARTS | SAS-10019 |
ASHUKI | PAL10-5006 |
DUNLOP | 71197 |
MAXTRAC | 501120019R |
GOLD | 6510281 |
SYNCRONIX | SYNC 2689 |
SYNCRONIX | SYNC 2690 |
SYNCRONIX | SYNC 82687 |
OE Germany | 802778 |
Amity AP | 34-AS-0008 |
AIC | 71197 |
KRAFTVOLL GERMANY | 15060050 |
hajus Autoteile | 4121083 |
HART | 813 019 |
ASHUKI by Palidium | PAL10-5006 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname