Süütepool | Ühenduse tüüp DIN |
---|---|
Süütepool | Ühenduse tüüp M5 |
Pinge [V] | 12 |
Süütepool | Süütepool |
Pistikkontaktide arv | 2 |
MERCEDES-BENZ | 000 158 57 03 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 000-158-65-03 |
MERCEDES-BENZ | A0001585703 |
MERCEDES-BENZ | A-000-158-65-03 |
NGK | 48311 |
---|---|
NGK | U1074 |
CHAMPION | BAEA299 |
BREMI | 20199 |
ERA | 880179 |
METZGER | 0880363 |
TESLA | CL613 |
BBT | IC04100 |
JANMOR | JM5228 |
ÜRO Parts | 0001586203 |
LUCAS ELECTRICAL | DMB2042 |
BOSCH | 0 221 501 376 |
AIRTEX | 5C1216 |
FUELPARTS | CU1305 |
MOBILETRON | CE-58 |
BECK/ARNLEY | 1788158 |
CSV electronic parts | CBE5235 |
ERA | 880179A |
FISPA | 85.30238 |
SIDAT | 85.30238 |
VEMO | V30-70-0026 |
ELTA AUTOMOTIVE | EE5350 |
BOSCH | 0 221 502 435 |
ELTA AUTOMOTIVE | XIG5310 |
WILMINK GROUP | WG1487369 |
WILMINK GROUP | WG1496702 |
RIDEX | 689C0243 |
HITACHI | 138715 |
TRISCAN | 8860 23020 |
HITACHI | 2508715 |
ESEN SKV | 03SKV191 |
EFI Automotive | 155085 |
FAE | 80463 |
BorgWarner (BERU) | 0 040 100 299 |
BorgWarner (BERU) | ZS 299 |
DELPHI | GN10468 |
INTERMOTOR | UF45 |
LYNXauto | SPL1146 |
Stark | SKCO-0070116 |
WELLS | C910 |
BorgWarner (BERU) | E2019100299A1 |
BorgWarner (BERU) | E2019100299B1 |
WILMINK GROUP | WG2277553 |
PROTECH | IC1139 |
ENGITECH | ENT960076 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname